Jen Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 ik ben op zoek naar een rouwgedicht. Ik postte het hier voor Jane, maar vind het niet meer
lady jane Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 funeral blues? bij maatje is geen gedicht gelezen jen
Lytse Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 @ Jane: Leuk zo'n huisarts! @ Jopie: jij bent natuurlijk een stuk jonger, maar ik hoop dat jouw huisarts ook iets leuks te zeggen heeft. @ Aggie: wat het ook is met je zoon e.d. veel sterkte meis. @ Erik: weer de tweede dag. Ik hoop dat de ketting heel lang wordt. Hoe zou Tsjeerd het maken? Ik duim voor hem. Hij klonk heel standvastig. @ Rapi: slaap lekker. Ik kom later nog even kijken. Lytse.
Jen Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 ja jane, dat weet ik niet. Ik weet dat ik mijn lievelingsgedicht voor rouw hier eens publiceerde, en 'k vond het niet meer. Maar dat is dus weer opgelost. De zus van een kennis/vriend heeft zelfdoding gepleegd. Ik ga er vrijdag iets mee drinken en word wellicht verondersteld om zinnige dingen te zeggen. Het enige dat ik zeggen kan: het gaat nooit over. En wellicht wil je dat niet eens.
lady jane Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 je bent er voor haar meis daar kan geen gedicht tegenop en zinnig? ach eigenlijk zijn er gewoon géén woorden dan
Jen Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 Toch heb ik een strofe overgepend. Al is het maar tonen dat ik meeleef/moeite doe. Probeer.
lady jane Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 doen wat je voelt Jen komt zoals het komt en misschien hele andere woorden
lady jane Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 even helemaal off topic ik heb vandaag zo'n mooi boek uitgelezen mooie taal, aangrijpend Kleine Bij van Chris Cleave aanrader
Jen Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 Ik voel me eerder verwant met de kleine ai
Asje Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 Wat een lange draad vandaag! Het was lezen geblazen zo op de late avond. Als nieuweling is het nog wel wennen. Sommigen kennen elkaar al zo lang en hebben aan 1 woord genoeg!? Wel mooi om te zien. @Tsjeerd, Droog gebleven? Ik denk het wel, want je klonk zo krachtig!! Ik meld me droog af. Deze 2e week heb ik minder zucht dan in de 1e week. Ik blijf wel alert!!! Welterusten allemaal!
lady jane Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 mooi Asje en gewoon blijven schrijven/lezen ik duik er ook in slaap lekker:lips:
Otje Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 Even droog afmelden. Drukke week, nog steeds veel slapem maar ook veel sporten dus niet zo heel gek. Zachte nacht en tot morgen. X
Jen Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 Een ai is een luiaard, een bij niet. Ik deed weer even mini-slaap pff
Lytse Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 Welterusten allemaal, ai of bij. Ik heb het ook droog gehouden. Tot morgen. Lytse.
Tsjeerd Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst 15 oktober 2013 Hoi allen, Bedankt voor de felicitaties en tips om mijn feestje zonder alcohol mee te maken/aan te gaan. Sinds mijn 17e mijn eerste droge verjaardag, toch bizar. Maar t was gezellig, hap eten met stapel vrienden in restaurantje en daarna de kroeg in. Blij dat ik dit besluit heb genomen: gewoon niets, met hulp van jullie . Fenx Ik was wel wat stiller dan anders denk ik, maar viel volgens mij niemand op, sterker nog: ze vonden mij "stralen", en ik denk dat ik wel weet waarom . Niemand had commentaar, alleen maar goedkeurende blikken. Nu dus weer trots thuis, muntthee en herhaling P&W. Slaap lekker zo, ieder die nog wakker is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden