VM1 Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 tja soms es wat anders he. Hoe zeggen ze dat., verandering van spijs doet eten..... k heb er al een aantal goeie gezien, maar die van jouw van die sandalen vond ik nog steeds een van de besten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 ja. Doe toch eens rustig vind ik maar niks. Rustig ben ik zo al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Doe eindelijk eens die afwas. Dat trekt er al meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 speciaal voor hannah dan nog maar es Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Ik kom me even droog afmelden. Vermoeiende dagen gehad en dus bijtijds naar bed. @ A3: leuk dat je weer terug bent. @ Jen: ik hoop dat het vandaag meegevallen is. @ Spud: mijn motto: vandaag is de eerste dag van de rest van je leven. Zie onderschrift. Het geeft me troost en ik hoop jou ook. Het verleden kunnen we niet veranderen, dus vandaag maken we er het beste van! Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 slaapwel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Ik kom me droog afmelden. Vanavond een hele gezellige verjaardag gehad met leuke mensen. Volgende week is daar weer een feestje. Blij dat ik nu niet meer verder hoef naar de kroeg, gewoon lekker naar huis, nog wat eten, filmpje kijken en lekker slapen. Er werd wel gedronken en er zaten ook feestbeesten, maar dat ben ik ook nog steeds Wel echt dankzij het groene pilletje dus die gewoon maar lekker blijven nemen elke week. beter dan al die flessen en zoveel geld uitgeven in de kroeg. Ik heb bedacht dat ik als soort van kadootjebeloning op mn verjaardag een nieuwe laptop mag kopen, en dan met kerst en oud % nieuw ook ziets. Een nieuw bed of een nieuwe kledingkast. of zo'n mooie platte tevee. Nice ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Dit nummer kreeg ik van een vriend, wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Dat ga ik dan nog even luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Was stiekem toch https Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Ben je al terug of zit je nog in Spanjeland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Uhh.. dacht ik vanaf mijn hotelkamertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Ah... deze doet het. Zit dus nog in Spanje ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Zoals je eerder zei roemoerige mensen die Spanjaarden, maar ze hebben ook temperament. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Viel de moeder van je kleinkind in het echt toch een beetje mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Sommige wel ja. Het is net stil hier buiten op het pleintje hieronder. Zit 9 verdiepingen hoger maar kon zo een verjaarsfeestje meevieren haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Toffe meid hoor, maar dat had ik ook niet anders verwacht. Vanavond daar gegeten. Belgisch stoofvlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Maar haar zien ook je bezorgdheid gesust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Dat staat daar helemaal los van hoor. Als ik het goed heb, komt ze trouwens uit dezelfde omgeving als jij. Essen, zegt je dat iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Niks, sorry, ben ook maar een nepbelg ookal ligt mijn hart hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Ligt boven antwerpen, tegen de nederlandse grens aan. Nepbelg is ze ook nog haha, Engelse, geboren in R"dam, altijd gewoond in belgiƫ en nu Spanje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Essen is dat niet meer jou omgeving? Essen is toch een plek in Duitsland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden