Yvonne Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goedemorgen luitjes, Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken. Ik ga eerst eens even zoeken waar de slingers zijn gebleven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goedemorgen A3, Ik heb het idee dat het hier niet heeft geregend, niet echt hard in ieder geval, of ik moet er helemaal doorheen hebben geslapen... Veertigste dag, das mooi, heel mooi. Nee, niet overmoedig worden, maar wel gewoon tróts. En dat verdient natuurlijk ook een bloemetje: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 En heb inmiddels de slingers ook weer opgeduikeld, dus: Dear Wil, van harte, ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Leuke video Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Gefeliciteerd A3! Zit er wel over te balen dat jij systematisch 8 dagen op mij voorloopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 ... en goedemorgen aan iedereen natuurlijk. Liggen de croissants al in de over, of zal ik dat even doen? Vannacht eindelijk weer ietsje meer geslapen 5 uurtjes, voelt al een stuk beter dan 3! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goeiemorgen. Felicitaties aan A3 en Will! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goedemorgen, van mij ook gefeliciteerd A3 en Will. En doe mij maar een croissantje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Gefeliciteerd Will :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytseTsjeerdfijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Originally posted by: AgnietaDAGPACT Albert Lytse Tsjeerd AgnietaAnquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goedemorgen, 3 uurtjes geslapen uiteindelijk. Pffff, voel me nog steeds niet fijn. Maar goed, er is wat er is. Ik heb het er mee te doen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Even het draadje boven zetten ...... tot later, sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Een goede morgen allemaal, Will, Gefeliciteerd met je verjaardag, A3, Goed man, 40 dagen al! Verder.. Goed geslapen vannacht Gisterenavond 7.00 uur naar bed gegaan.5.15 wakker, blijven liggen tot 6.30 Die rare wisseldiensten nekken je (tenminste, ik kan er slecht tegen) Vrijdag en zaterdag, 2 nachtdiensten. Kijken, of we dat ook overleven. Weet nog steeds niet of ik kan blijven. Contract loopt over ruim 5 weken af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goeie morgen kanjers:) Will gefeliciteerd man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Goeiemorgen frummers. Wil van harte en ik hoop dat je er geen pintje op pakt:D :light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Rapi ik kan er ook niet tegen, dacht eerst dat het de leeftijd was, maar zus en collega's deden ze al toen ze jong waren en stopten er zelfs door met hun cylcus, dus echt gezond kan het voor niemand zijn denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Nee, Jane, regelmaat is nu eenmaal veel gezonder. Nou ja, ik slaap af en toe maar bij. Zal het wel nodig hebben dan denk ik. Beetje luisteren naar je lichaam he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Rapi. kun je geen gesprek aanvragen voor wat meer duidelijkheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Ja Bol ik ga ook een gesprek aanvragen. Wilde dat al aan het begin van de week doen, beide leidinggevende waren niet aanwezig. Straks met mijn nachtdiensten, zijn ze er ook niet. Dus, schrijf ik maar een briefje, doe dat in het postvakje van desbetreffende leidinggevende, waarin ik een gesprek aanvraag, betreffende contract en mogelijkheid, om mijn opleiding daar af te maken. Dat laatste zou natuurlijk niet gaan, als ik weg zou moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Begrijp ik Rapi. Zijn die gasten een beetje te vertrouwen? Ik bedoel, krijg je dan ook antwoord als je ze een briefje schrijft? Ikzelf zou ze liever persoonlijk aanspreken. Dan weet je zeker dat je antwoord krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Bol, Ik vraag via dat briefje dus een persoonlijk gesprek aan. En ja, ik neem aan, dat daar wel op ingegaan wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Dan kunnen ze vast een datum inplannen, voor dat gesprek, en er alvast over nadenken. Vorige keer, kreeg ik ook een uitnodiging, voor een gesprek, via mijn postvakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2013 Oei, wel erg off-topic allemaal he. Nou ja, ik drink niet ondanks te stress. En dat gaat nog heel goed ook:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden