Jaap Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ben ook wel een beetje moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Nou nog een dan. Probeer het je niet te veel aan te trekken. Mij gingen die afwijzingen me niet in de koude kleren zitten. Mijn zelfvertrouwen werd er door gekrenkt. Het hoeft maar een keer raak te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Dat is waar... Slaapwel Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 En Jane? Zeg wat mensen, ben te veel in de stemming om dames te sarren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 sorry jen ik was nog aan het bijlezen en werd afgeleid. Heb ook niet heel veel te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Het klinkt als een eng experiment marika. Woon je al in je nieuwe huis? En ben je nog aan het verbouwen/verven enzo? Het leek alsof er erg veel moest gebeuren, maar ruimte voor ruimte zeker, net als hier, dag per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Dag allemaal, Terug van een mooi concert in een klein kerkje. @ Marika: ik heb al eerder over zulke therapie gelezen. Misschien werkt het voor sommige mensen? Er zijn tenslotte meer wegen die naar Rome leiden. Voor mezelf ben ik blij dat ik daar niet zit! @ Jen: waarom ben jij in deze stemming? Ik heb helaas geen leuke, gekke of onzindingen waarmee ik je kan uitdagen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Dylan ook weer veilig op honk? mag jij aflossen ik ga slapen en lees morgen jullie avonturen wel slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ik ga nu ook slapen. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Rustige avond op het forum merk ik. Hier ook. Nog niet thuis maar wel weer in Nederland en dus tijd om even een tijdelijk klokje te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Yep, en jouw advies opgevolgd. Had trouwens nog heel wat voeten in de aarde voordat we dat voor elkaar hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Indrukwekkend vooral. We hadden dus dinsdag en woensdag een auto. Jammer genoeg uitgerekend dinsdag een regendag. Woensdag in één of ander soort van oud klooster geweest waar ze o.a. al die royalty's bijgezet hebben. Mocht je gewoon in. Moet je hier mee aankomen, een bezoekje aan en in de koninklijke grafkelders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Oh ja Spud, de hartelijke groeten en wild enthousiaste bedankjes van m'n moeder. Die werd er helemaal gelukkig van dat ze het centrum uit kon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Grafkelders kom je hier niet in, en voor Willem van Oranje moet je dik betalen. Bijzonder hè dat dat ergens anders wel kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ik was maar een aangever, jij bedacht het. Hartelijke groeten terug aan je moeder. Waren jullie volgens mij samen blij om de stad te ontvluchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ja, had ook helemaal niet verwacht dat die daar waren. Vond het al vreemd dat je, voor dat je dat klooster in mocht, helemaal gecontroleerd werd. Net als bij de douane. Dus detetiepoortje, bagage sluis, fouilleren etc. (Moeder heeft een kunstheup, dus die dingen gaan telkens af als een raket als zij er door gaat haha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Nou nee hoor. Ik had er zelf echt geen seconde aan gedacht. Dom misschien, maar tjsa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Haha, dat deden ze dus wel! Alsof je dode nog kwaad kan doen. Hilarisch van je moeder! Sorry misschien? Moet er zelf altijd om lachen als het alarm afgaat omdat ik ook een hoop metaal in me draag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Nou, later begreep ik het wel. Een terroristische aanslag daar en je hebt gelijk wereldnieuws. Wat te denken van de eta? Spanjaarden moesten ook een flinke entree betalen. Voor toeristen was het gek genoeg gratis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Haha, als ik hier over meepraten wil moet ik eerst onderzoeken waar de Eta nu precies voor staat. Vooralsnog vind ik het raar dat men aanslagen zou plegen op begraafplaatsen. Er zijn betere plekken waar je mensen in hun hart kan raken. En veel meer mensen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Klinkt een beetje raar kirky... onder jullie... maar denk te begrijpen wat je bedoelt. Hoef je trouwens geen god voor te zijn dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Hé Kirky, wat leuk om jou weer eens te lezen. Kom je hier doordat je terug gevallen bent of omdat je gewoon even wil vertellen hoe goed het met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Wat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 De laatste keer dat ik je las, sprak je over een veel beter forum. Kan het zijn dat het daar even niet lekker loopt en je je heil hier weer eens zoekt? Want dat zie ik wel vaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Weet niets van een ander forum maar begrijp ook niet waarom iemand hier niet zou passen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden