Burchill Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Goedemiddag frummers Gisteren droog gehouden en voor mezelf een nieuwe start gemaakt. Dit ondersteun ik met hardlopen, via een leuke app van Nike+ waardoor je een fantastisch inzicht krijgt in je vorderingen. Voor vandaag en het weekend: DAGPACT; Albert Lytse Agnieta Asje Aicha Miranda Wijfie Tine Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Joris, je gooit me er af........;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Dylan, wat een lieve foto's. Super. Hannah beterschap. Lekker slapen, ja dat wil ik ook. Zo maar even een paar zinnen lezen en een dutje doen. Vanmorgen ging het wel weer. Heb een beetje hulp gekregen, dat doet me goed. En wat gein getrapt, gewoon flauwe onzin en gelachen. En wat steun bij elkaar, iedereen heeft veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Zeg ik net Hannah Lekker pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Originally posted by: JorisGoedemiddag frummers Gisteren droog gehouden en voor mezelf een nieuwe start gemaakt.Dit ondersteun ik met hardlopen, via een leuke app van Nike+ waardoor jeeen fantastisch inzicht krijgt in je vorderingen.Voor vandaag en het weekend:DAGPACT; Albert Lytse Agnieta Asje Aicha Miranda Wijfie Tine JorisNancyTsjeerdquote> Ik meld me af voor alle dagen van afgelopen week, hihi . Weer drooggehouden gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Originally posted by: Hannah1Wat is het een rare dag, of ben ik de enige.Zin om mijn bed weer in te kruipen.quote> Heb ik dus maar gedaan. Ben ook niet van plan er noguit te komen, cocoonen dus maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ennn ik ben er ff uit, maar kruip er weer in....... En de hongerige wolven koken maar voor zichzelf.......zucht...... wat een dag........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Goeie avond mensen. Vandaag lekker gewerkt. We hadden nog een hele oude chihuahua gevonden. Zo'n scheetje. Verder heb ik m'n kat mee genomen naar de dierenarts. Hij heeft een fikse ontstoken bult net boven z'n hoofd. Nou hoop ik deze maand niets meer met m'n dieren te krijgen want het heeft me nu alles bij elkaar al e585, gekost:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ja Jopske maar dat weet je als je dieren neemt. Alleen had ik liever de volgende maand naar de dierenarts gegaan. Maja dat heb je niet voor het zeggen. Die kluns heeft gevochten terwijl hij al ruim 8 jaar oud is. Eigen schuld dikke bult heeft hij erg letterlijk genomen. Ja moet weer hard werken meis? Hoe lang moet je deze week werken? Wel heerlijk dat je zo goed slaapt hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Hoi allemaal, Ik voel me een oude man vandaag, ik kan haast niet meer op mijn voeten lopen en heb last van mijn onderrug, dus loop nog krom ook. Maakt niet uit, morgen is het vast beterder. Het zou vandaag een grauwe dag zijn met regen? niks van gemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Rust maar lekker Jopske:sun: Ap, een warme kruik of zo tegen je onderrug aan. Dat zou misschien kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 @ Aggie: ik reageerde op jouw reactie op "foei". Vergeten, daar bedoelde ik gewoon echt vergeten mee. De volgende dag er niet meer aan denken om je af te melden. Als jij het anders wilt doen, is dat jouw goed recht. Dat je je nuchterheid zou kunnen vergeten is niet eens in me opgekomen! @ AR: we wonen niet zo ver van elkaar, maar toch was het hier wel heel regenachtig en somber. Heel af en toe werd het wat helderder. Vanavond lekker op de bank met een kruik tegen je rug? @ Bollie: wat kan dat oplopen hè, die dierenarts. Alleen je papegaai heeft nog niets gehad. Stttt, anders begint hij ook nog! Met onze hond hebben we ook veel kosten gehad. Ik ben het met je eens dat als je voor een dier gaat, je er ook echt voor moet zorgen. Wij hebben over onze hond regelmatig gezegd dat ze blij mocht zijn dat ze niet bij een bijstandsgezin geplaatst was! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 @ AR: ik zie dat Bollie je ook al een warme kruik heeft aangeraden. Ik hoop dat het helpt. Nu maar eens wat doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik zie mijn hond graag, maar ik weet niet of ik een dure operatie voor haar zou bekostigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ja maar ik moest haar wel laten steriliseren Jen. Ze heeft epilepsie en heeft tijdens een aanvalletje er toch wel last van. Die aanvallen komen vlak voor de loopsheid. Nu ik ze allebei heb laten steriliseren hoop ik dat die aanvallen bij Puck niet meer terug komen. O als een van mijn dieren geopereerd zou moeten worden en het zou e2000,-- kosten, zou ik het nog laten doen. ik kan m'n dieren niet missen, en heb toch ook de verplichting om iets aan een ziekte of zo te laten doen. Dan maar een regeling treffen of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Een sterilisatie zou ik ook wel betalen, maar 2000 euro? Ik weet het niet. Hangt er heel erg vanaf. Van de leeftijd, van de aard van de ziekte, etc. Maar ik snap je wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Onze kat is afgestaan door de eigenaar omdat die de kosten voor de operatie niet kon betalen. Heeft uiteindelijk ook wel zo'n 1000 euro gekost. De dierenarts wilde t beestje niet in laten slapen en ze hebben alle kosten zelf betaald. Snap ik wel. Tuurlijk moet je voor je beesten zorgen maar hee, je moet het ook kunnen betalen. Deze kat had onder de auto gezeten en nog geen jaar oud. Voor een kat van 10 hadden ze het misschien wel niet gedaan, wie weet. Goedenavond trouwens:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik ga maar weer es vroeg naar bed, drukke weken gehad en ik ben moe. Ik hoef lekker nix dus dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Sorry, ben te moe, ik red the voice niet eens. Ik ga mijn nest in truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik heb een ongelofelofelijk productieve dag gehad en zit vol energie. Vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik moet mezelf nog leren kennen, jopie. Verbazend op mijn leeftijd? Niet echt. Eindelijk: niet depressief, niet zuipend, juiste medicatie tegen - wellicht laat ontdekte - narcolepsie. Vooral de: niet depressief. Ik wist wel wat, theoretisch. Wat je moet doen als je depressief bent. Buiten komen en zo. Maar: er zijn verschillende manieren o vogels te horen fluiten. Als je in het begin energie hebt, dan cumuleert het. Het Mattheüseffect. Weet je dat mensen me zelfs gemakkelijker aanspreken de laatste tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Tuurlijk jopie, ik vind zoveel ok de laatste tijd - brede grijns. Nee, mijn reactie klonk bijna terechtwijzend, 'k was wellicht iets te uitleggerig. 't Zal mijn enthousiasme zijn. Zelfs de val die ooit komen kan, beangstigt me minder. Gewoon nu. 't Is ok. Ik ben niet euforisch, ik ben alert. En ik ben alweer aan het uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Misschien leg ik zoveel uit omdat ik aan iedereen hier die niet goed in zijn vel zit zou willen zeggen - nee, ik wil het aan heel de wereld roepen door een megafoon - het kà n allemaal nog. Zelfs al ken je het niet. Zelfs al ben je al 40 en cynisch en uitgeput. Het zou nog steeds kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik schijn samen met mijn psychiater de juiste medicatie gevonden te hebben, Ietje. Een prozaïsch antwoord, maar meer is het niet, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2013 Over mindfulness en cognitieve gedragstherapie ben ik ook zeer enthousiast, maar zonder medicatie zou het me niet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden