Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 oktober 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Vandaag weer naar de fysiotherapie geweest en ik hoop er nu een paar dagen tegen te kunnen! Wel drie keer nat geregend!

@ Rapi: ik eet nog een keer sla, met gehaktbal en gebakken aardappeltjes. Het voorbereidende werk is al gedaan.

@ Joris: hou vol man. Het was bij mij ook eerst vallen en opstaan. Elke dag hier komen helpt!

@ Wijfie: hebben jullie een beetje kunnen slapen?

@ Bollie: ik hoorde van iemand met een grote verzameling hele mooie koi, dat er een boom dwars over zijn vijver gevallen is. Veel schade!

Hebben ze het bij jou overleefd?

Tot later allen en eet smakelijk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Sammy: ik heb je al even niet gezien. Klopt dat? Hoe gaat het met je?

@ Spud: ik kan je geen advies geven hierin. Als de bomen dood zijn, zit er geen blad meer aan, dus waaien ze minder snel om, tenzij ze heel zwak zijn natuurlijk. Wat is wijsheid?

Die meeting organiseren?

Ik heb leuk nieuws ontvangen. Mijn pleegzoon die in Frankrijk woont, gaat trouwen (in de moskee). Ze zijn hevig verliefd als ik het goed begrijp, en samenwonen zonder te trouwen zit er niet in. Ze komt uit hetzelfde land en dezelfde stam als hij en heeft een oma en een oom in Frankrijk wonen. Zij zullen erbij zijn. Het is al a.s. zondag!

Ik hoop zo dat hij samen met haar een stabiele toekomst op kan bouwen en een gezinnetje stichten; dat is zijn liefste wens.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Jopie, dat lukt me niet. Het is a.s. zondag al en ik heb het net pas gehoord. Hopelijk zie ik haar binnen enkele maanden hier. Ik sponsor dat dan.

Manlief is altijd duidelijk geweest dat pleegzoon mijn "hobby" is en dat respecteer ik.

Ik heet dan ook maman en hij heet meneer!

Misschien trouwen ze nog een keer voor de wet en is er dan meer mogelijk?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...