Burchill Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Hoi Wijfie, antwoord is nihil. Begin weer vandaag. Groot gelijk om af te wisselen. Zit er ook aan te denken... 2e bril. Veel plezier met uitzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Zet hem op, Joris! Wijfie: gaat wel goed geloof ik, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goedemiddag allen, Wat weinig geschreven vandaag, Vandaag, 10 km. gelopen Was toch wel lekker, Beetje conditie opbouwen Nu, maar even bloemkool koken Slavink erbij. Altijd goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Dag allemaal, Vandaag weer naar de fysiotherapie geweest en ik hoop er nu een paar dagen tegen te kunnen! Wel drie keer nat geregend! @ Rapi: ik eet nog een keer sla, met gehaktbal en gebakken aardappeltjes. Het voorbereidende werk is al gedaan. @ Joris: hou vol man. Het was bij mij ook eerst vallen en opstaan. Elke dag hier komen helpt! @ Wijfie: hebben jullie een beetje kunnen slapen? @ Bollie: ik hoorde van iemand met een grote verzameling hele mooie koi, dat er een boom dwars over zijn vijver gevallen is. Veel schade! Hebben ze het bij jou overleefd? Tot later allen en eet smakelijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Eet smakelijk Lytse, Klinkt ook lekker hoor, wat jij eet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Zal best lukken. Tot straks. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Dank je Lytse. Ik meld me voor vandaag af. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Gelukkig wel Lytse maar ik was ook bang hoor. Heb twee grote sparren staan die flink heen en weer gingen. Goh zeg wat erg voor die persoon. Ja z'n vijver zal hoogstwaarschijnlijk wel lek zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Heb je nog kliekjes over, Jopie? Dan schuif ik graag aan, want klinkt ouderwetsch lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Zou leuk zijn om er een meeting van te maken Jopske, ik kan nog wel aan een ketingzaag komen en een schop heb ik ook dus dan komen we al een heel eind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Hoi An, Wat geweldig! 3 maanden .Van harte en op naar een half jaa4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Lytse, Ben je nog bij Druppeltje geweest? Zelf heb ik ook al een paar keer gepland en dan komt er weer wat tussen. Dus ben ik ook nog steeds niet geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 @ Sammy: ik heb je al even niet gezien. Klopt dat? Hoe gaat het met je? @ Spud: ik kan je geen advies geven hierin. Als de bomen dood zijn, zit er geen blad meer aan, dus waaien ze minder snel om, tenzij ze heel zwak zijn natuurlijk. Wat is wijsheid? Die meeting organiseren? Ik heb leuk nieuws ontvangen. Mijn pleegzoon die in Frankrijk woont, gaat trouwen (in de moskee). Ze zijn hevig verliefd als ik het goed begrijp, en samenwonen zonder te trouwen zit er niet in. Ze komt uit hetzelfde land en dezelfde stam als hij en heeft een oma en een oom in Frankrijk wonen. Zij zullen erbij zijn. Het is al a.s. zondag! Ik hoop zo dat hij samen met haar een stabiele toekomst op kan bouwen en een gezinnetje stichten; dat is zijn liefste wens. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Jopie, als ik met jou mee mag rijden, zal ik voor koffie en thee zorgen. Verder ben ik helaas al wrak genoeg van mezelf! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Nee Jopie, dat lukt me niet. Het is a.s. zondag al en ik heb het net pas gehoord. Hopelijk zie ik haar binnen enkele maanden hier. Ik sponsor dat dan. Manlief is altijd duidelijk geweest dat pleegzoon mijn "hobby" is en dat respecteer ik. Ik heet dan ook maman en hij heet meneer! Misschien trouwen ze nog een keer voor de wet en is er dan meer mogelijk? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Lytse, Het gaat goed met me . Dank je. Ben hier niet zo vaak. Lees af en toe mee. Houdt me scherp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Jammer Lytse want je mist dan een hele hoop lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Jopie ik vind het knap van je dat je zo scherp ziet wat je nodig hebt, zoals nu met dat "zwemmen". Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Eerst maar weer eens wat doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Kettingzagen en bijlen? En dan lees ik Spuds onderschrift: ik blijf leren tot mijn vingers even lang zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Wees voorzichtig Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 leuke film op 7 met keigoede muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Hoi allemaal, Was net op tijd thuis van mijn werk voor het tv programma verslaafd. Dus dat heb ik gekeken, vervolgens gekookt (lichtelijk) en zit nu nog te eten. Zonder drank ga ik zo slapen. tot morgen truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 AR hoe vond je het programma? Ik vond het nogal vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden