Yvonne Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goedemorgen luitjes. De douche is alweer vrij. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Buiten is het nog donker, hoorde het daarnet wel heel hard regenen, maar het stormt niet meer.... En het wordt straks vanzelf weer licht. Hoeven we helemaal niets voor te betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goedemorgen Yvonne! Ik ben al een tijdje wakker, eerste koffie al binnen. Denk dat ik maar verder ga werken in de keuken. Hopelijk is de rug van die van ons vandaag wat beter, want ik kan wel wat hulp gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goedemorgen Jen. Ben je de keuken aan het schoonmaken of aan het opknappen? Wat naar dat je partner het in zijn rug heeft, zomaar er in geschoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Aan het opknappen, Yvonne. De kasten krijgen een nieuw kleurtje, nieuw kastpapier, en daarna nog behangen en betegelen. Een hele boterham dus. 't Is al twee weken geleden dat hij een kast naar boven droeg en er iets in schoot. Slechte rug he. Nu zit hij onder de pijnstillers, nog steeds, en die zijn dan ook weer slaapverwekkend. Niet alleen sta ik er alleen voor, ik moet hem ook helpen met aankleden en schoenen aantrekken en zo. Haha, dan denkt een mens dat hij een jong fris groen blaadje gevonden heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Hahahaha, dat noemen ze ook wel een kat in de zak kopen Jen;) maar zonder gekheid, wel heel ellendig voor jullie allebei. En is er nog niet veel verbetering? Wel leuk dat je keuken opgeknapt wordt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Gisteren leek het eindelijk wat minder pijnlijk en soepeler te worden, en volgens de dokter moet hij veel bewegen, dusss... vandaag zet ik hem aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Hihihi.. denk toch dat de dokter een ander soort bewegen bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Jij ook een fijne dag A3, en inderdaad uitkijken voor wat er nog is blijven liggen na gisteren. Ik ga ook afsluiten, rondje hond en naar mijn werk. Jen, sterkte met de man. Gewoon gaan dreigen dat je hem inruilt voor een jonger exemplaar;) Luitjes, fijne dag, maak er wat van.. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Zo. Eerste punt binnen voor vandaag Werd wakker met compleet de slappe lach.. nu ochtendritueeltje Dan is er werk aan de winkel Ja, ook mijn boom heeft het begeven Ligt onhandig over het tuinpad Zo'n geklauter om bij m'n fiets te komen dus sjor,-trek, en zaagdag Is er weer brandstof met de winter in zicht Nu eerst de inwendige versterken Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goede morgen Gister geen zin meer in computeren, niet gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Een mooie om terug te kijken "Licht op het Noorden" 4-delige serie over Skandinavië Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 dag A3, AR, en marjo. Zo vroeg op Marjo? Ik geloof niet dat ik je hier ooit al 's ochtends zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 AR wat bedoel je? Ik heb te hard feest gevierd gisteren ... met een zak chips. En nu haasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseTsjeerdFijne dagquote> Goedemorgen allemaal, het zonnetje straalt al een beetje tussen de wolken door naar binnen hier: mooi.Ging het slapen een beetje, Agnieta? Hoop dat je geen last hebt gehad van nare nachtmerries.Hier ook een druk dagje, dus ik ga weer. Fijne dag ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 goeiemorgen frummers. ik moest ook even de ogen uitwrijven Marjo zo vroeg hier al. naast je bed gevallen? Hier scheen de zon net, maar nu bewolkt, in elk geval droog, dus hup naar buiten weer. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goede morgen, wilde ik es uitslapen... nee hoor. Gisteren kinderfeestje, brack dance battles enzo. Ik zei tegen iemand veeeeeeeeeeeel kiddy bull (was ned iemand) en blijkbaar kennen jullie dat niet??? Ook chips, gehaktballetjes, spekjes.............. Ze zijn allemaal blijven slapen dus uitslapen no way... Nadien was ik natuurlijk zo "opgedraaid" dat ik niet kon slapen. En nu, allez sebiet , want ze zijn er nog... puin ruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Goedemorgen, wat een rust hier. Hier bewolkt en ook een beetje in m'n hoofd. Mensen, het lukt me maar niet om door die eerste weken weer te komen. Meld me in ieder geval per dag weer hier. DAGPACT Albert Lytse Tsjeerd Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Dank je Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Hannah, ha dank je !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Dag Joris, ik kom jou even veel moed wensen. Heb je fysiek of psychisch last, of allebei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Hi Jen, Het is meer psychisch, maar wil fysiek ook (weer) 8 kg afvallen. Was/ben al met hardlopen en meer wandelen begonnen. Mijn terugval is begonnen doordat mijn laatste baan, welke ik nog maar amper had, toch té stressvol is gebleken. Inmiddels weer thuis. Heb wel plannen, maar wil die hier even niet ventileren Dank voor de aanmoediging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Dan kan je met een schone lei beginnen, Joris? Klinkt spannend. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2013 Mijn man melddt trots dat hij alleen zijn schoenen heeft aangedaan. Ok, ik zet de zaag en de verfkwast en het plamuurmes alvast klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden