Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Lampjes maar gezellig aan gedaan. Voor mijn gevoel heeft het de hele nacht pittig doorgeregend na een heerlijke dag vol zon gisteren. Ik ga een bakje inschenken en even bijlezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Dat is mooi A3, kun je met een gerust hart op vakantie tegen die tijd. Ik neem aan dat je niet een uurtje op de fiets klimt met dit weer? Werk ze, fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Ik zal uiteraard wel een rondje moeten doen, maar nu nog niet... hond ligt heerlijk onder een dekentje verder te slapen hier beneden... vond het achterlijk vroeg dat ik haar wakker maakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Vanavond vertrek ik naar Frankrijk en kom zaterdag terug tot dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Heb het goed Albert. En gelukkige verjaardag voor W. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Veel plezier AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goedemorgen en goede reis Albert, en goedemorgen ook voor Jen en An natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Morgu Agnieta. Mooie dag gehad gisteren las ik, fijn. Misschien vanmiddag even een uurtje plat om bij te tanken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Kan ik me best voorstellen. Vandaag gewoon gebruiken om 'bij' te komen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Ook goedemorgen Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 ....en kwam op je verjaardag en slaat haar armen om je heen!!! dan ben je rijk he Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goodmurning Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Weet je Agnieta, ik kan me indenken dat er een heleboel verschillende gevoelens bij je zijn op zo'n dag en na zo'n dag. Dat maakt misschien ook wel dat je nu dubbel moe bent, dat vreet energie. Ik hoop dat het je lukt om vandaag lekker rustig aan te doen. Lekker op de bank te gaan als je daar behoefte aan hebt. En ik hoop ook dat de fijne gevoelens de overhand hebben en houden meis. Nagenieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Stil genieten dus? Genieten mag, blij zijn met mag, het mag allemaal hoor Agnieta Een dag met een gouden randje dus. Of zijn er stiekem schuldgevoelens die dat dreigen te bederven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goeie morgen lieve mensen. Het is hier heeeeel somber en donker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Good murning Bolleke.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Luitjes, ik ga beginnen aan mijn rondje hond..... in de regen. En ook dat heeft wel iets Agnieta, hoe en wat.... gewoon blij zijn met hoe het is geweest gisteren dus. Een dag met een gouden randje he? Bol, het is hier ook donker en nat. Lekker een paar lampjes aan doen, desnoods een paar kaarsjes,gewoon het gezellig maken binnen toch? Frummers, ik wens jullie een mooie dag toe. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Das het voordeel van het najaar Vonnie, je kan het zo gezellig maken binnen. Fijne dag meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 hahaha nee A3 nog niet maar het zal niet lang meer duren denk ik. Het is ook zo lang mooi weer geweest, dan staat een kerstboom niet zo. Maar binnenkort wordt het hier weer echt een kerstsfeer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse agnieta miranda Nadia fijne dag:present: quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goeie natte morgen frummers. brrrrr Bol, ik zag hier al 2 huizen in Kerstsfeer bij mij in het blok. Toch wel leuk! Agnieta, wat heerlijk zo mee te mogen genieten van jou en de jouwen, thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Originally posted by: NadiaDAGPACTAlbertLytseagnietamirandaNadiaTsjeerd/Q]quote> Goedemorgen allen, een fijne dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 laatste koffie erin poncho aan en spinnen zo geen zin om naar buiten te gaan. maar ja, eenmaal de hobbel genomen zijn the monday blues weg weet ik uit ervaring ff doorbijten dus. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Goedemorgen allemaal, Ja, veel regen. Iedereen een hele fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden