lady jane Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Jaap er zat nog een theezakje in mijn beker en ik dacht echt ff dat er een kikkerpootje in bewoog. ik zou zo maar kunnen gaan dromen van jouw kookfilmpje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 @ Jen, wat fijn dat je het vrijwilligerswerk hebt gekregen! En dan ook nog je eigen uren indelen; handig i.v.m. je narcolepsie! Gefeliciteerd. @ Esperanza: Als je meer dan 50 privé berichten hebt, zit je inbox vol en moet je berichten gaan weggooien. Ik heb voor mezelf een aantal berichten geprint. Je schijnt ze ook te kunnen opslaan, maar hoe, dat weet ik niet. @ Jane: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Zoals je weet, drink ik nog steeds, Esp. Alleen beheerst het me nu niet meer. En bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Mocht je je ooit een keer vervelen Jane, de gehele film is een aanrader. In dit youtubeaccount de hele film in delen. Ook voor anderen natuurlijk. En nu met schone tanden, zonder kikkerpootjes tussen de kiezen naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Oh, het werkt niet, de filmpjes zijn geblokkeerd. De titel van de film is Les Triplettes de Belleville Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Is Esperanza nou weer weg? Jammer. Ik kom straks nog even terug. Welterusten Jaap! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 truste Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 @ Jane: heb je een prettige dienst gehad, of veel noodgevallen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Jammer, Jane is ook al weg. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Slaap lekker en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 ik was even nieuws lezen maar bleef ingelogd hoor. Ik heb een goede dienst gehad en vandaag heerlijk in de sauna met klankschalenconcert tussendoor. slaap lekker Lytse, ik duik er ook maar in zo met boek truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Voor iedereen slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 ik stond dubbel op het dagpact maar ik meld me toch maar 1 keer af, droog! iedereen die nog niet op een oor ligt: slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Trust! (vertrouwen) Oma Een herinnering Op de bleek het droogrek met daarover lappen en dekens Een tent voor mij Dan komt ze op viste en drinken limonade als thee Met de pink omhoog want zo doen echte dames dat Dan huppelend op weg naar de overkant waar je voor een kwartje snoep of een ijsje mocht kopen 's Avonds in het lavet en in pyama gestoken een kopje thee naast de kachel Zachtjes naar de verhalen luisteren van ooms en tantes onderwijl geurend naar oma's zeep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 mooi Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 prachtig:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden