lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 ik weet niet vanaf ... wel t/m 14 geloof ik maar dan zou t/m 10 of 11 net het onderscheid maken tussen schattigheid en wat meer talentvol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Uit wiki.nl: Citaat The Voice Kids is een talentenjacht voor kinderen die sinds 27 januari 2012 door de Nederlandse televisiezender RTL 4 wordt uitgezonden. Het programma wordt gepresenteerd door Martijn Krabbé en Jamai Loman. Na het succes van The voice of Holland werd het format ook voor kinderen van 6 t/m 14 jaar gemaakt. Vanaf het tweede seizoen alleen voor kinderen van 8 t/m 14 jaar. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 ik schakel weer naar de film op Canvas over tot de volgende keer weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 tot de volgende keer, LJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Doeg Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Oh, dit is wel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ja, eentje met veel potentie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Dat was het weer, fijne avond nog Bob! Tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Fijne avond. Leuk altijd om samen te kijken en wat te kunnen bespreken. Tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Hoi, ik ben er vanavond niet. Doodmoe van twee dagen ziekenhuis, maandagochtend weer terug. Nu maar naar bed. Ik kijk het morgen wel. Fijne avond! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Slaap lekker nancy. Hallo Lady Jane. En anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Weer een Elvis vertolker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 zag het hapsnap, want moest nog koffie maken maar het klonk goed hoi Bob☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 (bewerkt) Deze heeft zo te horen nog wel wat coaching nodig. Niet veel podiumervaring. Dat had die Elvis knul van daarnet wel. Kon je zien ook. 30 april 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 ja precies, mooi tere stem, maar de uitspraak van het Engels heeft nog wel wat werk nodig. benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 oh Snelle, die kan wel wat mensen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 (bewerkt) Die Kai heeft vast weinig last van zenuwen op het podium 30 april 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Maar of er ook iemand gaat draaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 iets te veel "air"voor mij wel een zuivere stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 dan maar entertainer worden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Hai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Komt wel goed met hem. Pit genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Hai Niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 (bewerkt) @nancy beterschap en hopelijk snel duidelijkheid. Ik ben moe en morgen vroege dienst. Dus denk niet dat ik het eind haal. 30 april 2021 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden