Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Die coaches zouden meer moeten aangeven wat ze een kandidaat te bieden hebben in plaats van die kandidaat te zeggen dat ze die graag in hun team willen hebben. Elkaar daarbij ook nog afkatten vind ik al helemaal verkeerd. Als grapje kan het wel een keer, maar niet steeds weer en steeds meer gemeend zoals het nu gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 ik vind sowieso de coaches te veel aandacht naar zich toetrekken, zeker de kinderen, maar ook de volwassen deelnemers sterven vd zenuwen soms en of ze dan echt zitten te wachten op de optredens van de coaches? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 maar ja zonder, zou het misschien te serieus allemaal worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 2 minuten geleden zei lady jane: ik vind sowieso de coaches te veel aandacht naar zich toetrekken mee eens. Het gaat om de kids, de coaches hebben een helpende functie en niet de hoofdrol. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ik vind Snelle wel een aanwinst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ik ook. Overigens las ik dat hij inmiddels overwerkt is omdat het allemaal wat te veel voor hem werd. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Iemand een oranje tompouce? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ik vind het prima hoe het nu gaat, ik heb die bedenkingen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 (bewerkt) Nee dank je, geen extra snoep eten voor mij. (dat sloeg op die tom pouce) 23 april 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 ik zit nog vol pizza maar thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Deze zingt ook goed, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 wat een moeilijk nummer wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Nou daar blijven we dan mooi mee zitten. Hebben extra voor jullie gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 vries maar in dan volgende week eet ik wel wat minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Lief bedoeld, maar voor mij hoef je het nooit te doen. Geen drank, maar ook geen snoep of extra eten. Ik heb er zonder dat al genoeg moeite mee. Maar als anderen het wel leuk vinden is dat prima war mij betreft. hoor. Ik doe alleen niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 2 minuten geleden zei niks: Nou daar blijven we dan mooi mee zitten. Hebben extra voor jullie gehaald Ik wil wel . Graag zelfs niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Aaaaahhhh, wat schattig dit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Wat jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 soms denk ik 2 categorieen maken qua leeftijd nancy en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 wat een ernstif kind dit komt wat stug over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ze kan wel goed zingen al. Ik zou ook liever twee leeftijdscategorieën zien. Die meiden van 14 kun je niet vergelijken met deze kleintjes. Goh, wat vind ik ze toch leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 children! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Nu is het geloof ik 8 t/m 14 jaar, of vergis ik me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Ja klopt. Voorheen was het geloof ik vanaf 6 jaar. Maar dat was wel erg jong, vond ik. Wat doe je je kind áán op die leeftijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden