lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 oh ja toen zongen ze ook arabisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Oh wat is dit NIET goed.......pfff. sorry Jasper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 En? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 gelukkig niet vals dus ze hoeven hem niet uit medelijden te kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 hij is gewoon niet goed maar wel lief haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Anouk zegt het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 ja vind ik ook lijkt me zo frustrerend als jury/coach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ja, Anouk zegt het vrij hard zelfs als je goed luistert. Zo sprak ze over "dat is gewoon fair" en impliceert daarmee dat ze het nu niet fair vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 als ik me goed herinner waren de eerste uitvoeringen ook niet zoals nu, meer wat de coaches kozen. En wat me nu opvalt is dat Jasper ervoor zorgt dat Jan ook een kandidaat heeft, anders had Anouk er twee gehad, klopt dat? Want dat zou ook genant geweest zijn voor Jan. Maar of de kijkers zo hebben gestemd lijkt me ook "toevallig"? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Goed gezien, Jane! Eigenlijk hoor je bijna nooit meer iets van de winnaars. Behalve van Maan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ja klopt, Cleo! Toen zaten de andere coaches er eigenlijk voor piet snot bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ik hou van Anouk! Sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 (bewerkt) ik ook en muzieksmaak is natuurlijk heel persoonlijk maar Anouk heeft wel een betere neus voor talent dan bijv. Ali. laat staan die lil kleine haha 26 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Nienke zingt wel mooi maar niet bijzonder of zo. Wel mooie naam trouwens. nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Als je het anders schrijft dan lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 ze heeft een dijk van een stem maar ik zou nooit iets luisteren van haar op you tube of zo Dani en Sem hebben meer een eigen geluid en dat hoort wel bij een winnaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ja precies, dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ik hou ook van Anouk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Gaat die weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 au mijn oren wat triest dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Dit kan toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Vreeeeeeeeeselijk dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Het zou mij niet verbazen als Anouk stopt als coach als de regels niet veranderen dit is een aanfluiting voor TVOH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Die Jan is net zo slecht lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Zojuist zei lady jane: Het zou mij niet verbazen als Anouk stopt als coach als de regels niet veranderen dit is een aanfluiting voor TVOH Inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden