lady jane Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 ze had duidelijk op meer gerekend en dan ga je toch een beetje af zó. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Sorry, had iemand trek hier. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 ...en ik denk dat ik weet wie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 kopje venkelthee dan maar om je vocht weer aan te vullen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Ja doe maar lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 ik ga ook maar aan de thee, hele dag hoofdpijn en nu lichte koorts niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Oei... Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 niet ziek hoor, maar even kalm aan doen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Ja zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Wat vitamientjes voor je! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 mooi deze man niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Mooi deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 ik hoop gewoon dat hij voor Anouk gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Afgelopen weer. Tot volgende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 2 minuten geleden zei lady jane: ik hoop gewoon dat hij voor Anouk gaat Nee dus. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 byebye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 Yep Tot volgende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Jaaaaaaaa, ik heb het draadje weer gevonden! Vorige week heb ik topoptredens gezien, vanavond valt het tot nu toe tegen. Maar goed, de avond is nog niet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Die jongen was wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Tja, dit meisje kan zingen. Maar wel een beetje saaaiiiiiii.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Jaaaaaaa, due jongen is door. Mooie stem inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Als hij slim is, kiest hij voor Anouk. Voor Waylon wordt al zo vaak gekozen. Tja, eigenlijk zegt dat nog niks, he....even afwachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Hey @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Waarom heeft Chantal nou elke keer dat gekke pakje aan?? Het valt me al jaaaaaren op dat ze bij the Voice zo slecht gekleed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2021 Heeeeeeee Niks! Gezellig! Ik dacht dat ik nog steeds tegen mezelf zat te kletsen, haha! Alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden