lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 pfieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Whaha Ali Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 haha die Ali, kleren met tanden matchen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik ben benieuwd of er dan bij een volgend optreden live verbinding met Cher gemaakt wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 hij houdt wel van in het middelpunt staan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ik hou daar wel van, die gay mannen die zo lekker gay doen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 lekkjer veilig ook om van te houden als vrouw zijnde nancy en Penny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Pfff wat gaan jullie snel.. oké, afgelopen, tot volgende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 als maatje bedoel ik dan natuurlijk, niet als onbmogelijke liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Bedankt voor de gezellige avond en afleiding!!! Ga afsluiten. Wil/moet vroeg op. Tot ziens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 tot de volgende keer maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Bedankt mensen! Jane, pas op dat je niet aan je kussen vastplakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ja het was leuk zo. Volgende week ben ik weer paraat (als we TV hebben bij die arrenkar maar dat komt wel goed). nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 (bewerkt) Hallo, het is weer zo ver. 20 december 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 hoihoi Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 Ik ben ziek, dus even niet hier. Ik ga terug naar bed. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 alle vier; mooie stem, mooie start Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 beterschap nance♥ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 (bewerkt) Lil Kleine vindt dit heerlijk! 20 december 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 ik vergeet zelfs helemaal mijn laptop haha maar ja we moesten nog zuurkool eten ook dit wordt een Anoukje denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 hoi Cleo, leuk dat je er ook bent♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 Goede stem deze Rojay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 veel ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 Ali, kleine kan hem niks leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2019 Rapport Share Geplaatst 20 december 2019 Ja dat klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden