Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Vandaar dat ik wilde kijken ook nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Etta James ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Heeft ze op een bedrijfsfeest van ons gezongen. Zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Wat leuk, Smaragd. Dat tweede lied was meteen raak, ook bij het publiek. Leuk dat Ali B erom vroeg. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ook even een duit in het zakje.. Jaaaa, heel goed, vooral dat tweede nummer Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ja, juist dat tweede nummer! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 ze kiest vast Ali arme Kleine ik denk dat dit de opanme is waarbij hij ruzie met Anouk kreeg t gaat redelijk Nancy, ik kijk nog net over een dikke wal heen door n spleetje maar de pijn is naar de achtergrond en de wond is zo goed als dicht ach en moeders mooiste was ik al nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ach jeeeee Jane, wat een narigheid! Dat wordt even afzien de komende tijd.....niet leuk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Ali idd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 nou, ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Beetje vlak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Hmmmm mooi nummer maar nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 ja vind ik ook ha penny! Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Nasale stem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 leuk dat je er ook bent @Penny Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Terecht niet gedraaid bij deze man lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 ik vind Chantal wel echt een aanwinst jullie ook? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 ik voelde iets van spanning bij kleine hij kijkt steeds die kant uit, is onzeker en iedereen heeft Anouk hoog volgens mij zij zegt hele rake dingen, integer mens vind ik hij komt net kijken, is niet echt een coach nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Hier in huis zijn de mannen allemaal verliefd op Chantal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Als ik op vrouwen viel zou ik voor Anouk gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 ze is knap en enorm veelzijdig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 En die kleine zette ik bij het grofvuil lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Nix aan maar het is door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 mooie stem, maar het liedje past niet zo goed bij hem denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 december 2019 Rapport Share Geplaatst 13 december 2019 Hier vind ik ook niet veel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden