lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ouders zouden kinderen moeten beschermen. Zo jong nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Jaaaaaaaa, dit meisje bedoel ik! Ben benieuwd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 ja maar dit is mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 wel iets schreeuwerig, zou ze ook teer kunnen zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Wat een schatje! En wat leuk, bij Sanne. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 gelukkig dat het wat verdeeld wordt, Sanne ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ja inderdaad. Ik heb het gevoel dat Anouk wel erg populair is. Geweldige vrouw overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 maar nu ff niet ze is zo verdrietig en hulp niet in zicht blij dat ik niet in haar schoenen sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 ach wat schattig dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Misschien dat ze vandaag met één van de laatste vluchten vanuit Marokko toch terug gekomen is....zo niet, zit ze nu écht vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Goed gekozen van Thomas vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Jaaaaa....gekozen voor die ontzettende leuke, spontane Sanne! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 ze durfde niet in een massa mensen i.v.m. haar astma en angst om besmet te raken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Wat ik niet begrijp, is waarom Marokko de toeristen niet terug laat vliegen naar hun eigen land. Wat is het voordeel voor hen dat die mensen daar blijven? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 geen idee, en wat denk je van dat Ethiopie vd week? allemaal auto's op de landingsbaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 hoppa weer Anouk☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ik wacht eigenlijk nog op de klapper van de avond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 De volgende misschien? Het stukje wat we daarnet zagen beloofde wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Wat er nu aan gaat komen vind ik dus NIET leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ik heb de laatste 3 gezien. Vind het wel aandoenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Niet dat ik zelf een fan ben van Elvis, voor alle duidelijkheid. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 mijn genre ook niet, maar wel keigoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2020 Ja klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden