haddock Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Originally posted by: DylanOh ja, en twee leek me ook wel handig voor als we de ene uit hebben. Kunnen we ruilen. quote> Hahaha, as je ze beide uithep hep ik nog wel 'n boek te ruil, het beste uit reader's digest ofzo, is daniewa?De winwinner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Originally posted by: DylanZijn er hier mensen die gebruik maken van een e-reader? Heb er namelijk twee gekocht. Nu las ik wat op een forum daarover en ik schrik me rot van alles wat ik daar tegen kom aan problemen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn stel ik me zo voor?quote> Ik heb er een van sony en ben er super tevreden mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Deze mastodont is te gehcht aan boekkies. Echte boeken. Lekker met je koppie op 't kussen, dan weer linksom, weer ff rechtsom, ff op je rug. Lijkt me niks, zo'n reader, geen ees 'n leeslampie meer nodig. De papierentijger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 ik houd ook van boeken, maar verder heeft iedereen in mijn omgeving een E reader, de meesten Sony en zoon een uit Amerika besteld. Die downloadt alles gratis en hoeft nooit meer te sjouwen. Ik zou mijn rugzak met boeken niet willen missen als ik op vakantie ga. Kom wekelijks in de bieb ook, en ook dat zou ik missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 't is heel handig op het vliegtuig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Goeie avond frummels. Heerlijk gegeten hiero. Erg fijn dat we nu zelf een avatar er bij mogen plaatsen, als ze dan ook willen schrijven hoe ik dat moet doen. PAULUS WAAR ZIJT GIJ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ook van Sony hier.. het is dat Nederland achterloopt qua prijs (wordt hier hooggehouden), anders zou ik liever een groter formaat willen. Ik heb zo'n 20.000 boeken gedownload via torrents. Het is vooral handig voor als je uithuizig bent, en dat ben ik nauwelijks. Lezen doe ik voornamelijk in bed en dat doe ik ook wel op mijn e-reader. Maar een echt boek vind ik vaak toch fijner. Ik vind het juist fijn dat ik niet afhankelijk ben van het beperkte aanbod van de bieb (ook al is het de Centrale bieb in Amsterdam) en dat ik afhankelijk ben van of het boek er wel is. De afgelopen vier dagen bijna alleen maar in bed gelegen vanwege Erysipelas infectie aan knie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Hey die Paul, je komt als geroepen kerel. Je zal het wel gelezen hebben, we kunnen dadelijk zelf een avatar uit zoeken. Mag ik, als ik er niet uit kom, en die kans zit er zeker te weten in, jou om raad vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Zit jij op het vliegtuig Jen? Lijkt me anders niet zo handig Hier ook een Nosy. Ruilen is inderaad handig, als je dezelfde smaak boeken heb. Zou met mijn moeder niet hebben gewerkt. Als je e-boeken koopt kun je ze via een link meestal meerdere keren downloaden. ALs je die doormailt naar elkaar valt er ook wel wat te regelen. Dan heb je meestal wel een wachtwoord nodig van je bestelaccount. ALs je dat wilt uitwisselen kun je beiden een gekocht boek downloaden op de reader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Hihi, typisch Vlaams is dat Kate. Of het echt vout is, weet ik eigenlijk niet. Wij zitten ook op de bus. Jopie zou er vast nerveus van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Wij zitten wel op school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Ja dat doen wij ook. We zitten overal graag bovenop zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 maarja Nederland ligt wel op belgie topografisch gezien althans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 klopt, en dat irriteert ons dan ook mateloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 kop op meis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 En jullie zijn dan nog groter ook. En mondiger. En blonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 'k Dacht bijna te zeggen "maar ons bier is beter". En besefte toen dat ik wel een beetje overdreven off topic raak. (Irritant trouwens dat ik geen bevredigend Nederlandstalig equivalent voor off topic vind). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 hi Jen.. Misschien is een equivalent voor de uitdrukking off topic, hier " van de draad" wel een optie? toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Mooi bedacht, Trijsje! Hoe gaat het met jou? Ik volg de baclofendraad niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 wij kunnen niet tegen jullie frieten op Jen en ook niet tegen Canvas opboksen. nu ff kijken dus. Insp. Lynley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Hoi Hannah, Het is vrij simpel. Je download Utorrent: http://www.utorrent.com/intl/nl/ Daarna ga je bijvoorbeeld naar The Pirate Bay (veel providers blokken deze maar je kunt er heen via een proxy... deze bijvoorbeeld: http://pirateproxy.net/ ) Of je gaat naar http://torrentz.eu/ ook prima. En dan zoeken op e-books en bijvoorbeeld NL of Dutch erbij typen. De twee bovengenoemde sites verzamelen gegevens van andere sites, dus als je op iets klikt dat je wilt hebben dan krijg je een lijst met sites vanwaar je de torrent kunt downloaden. Let erop dat je op torrent downloaden o.i.d. klikt. Hier staat wel een aardige uitleg: http://www.duken.nl/utorrent-handleiding/ Eigenlijk weet ik helemaal niet of ik dit mag uitleggen op dit forum... dat merk ik dan wel... het is illegaal maar zooooveel mensen doen het... En het wordt gecheckt op virussen dus veel gevaar loop je niet. Ik heb al zoveel muziek gedownload en software en series en films en dus e-books en alles vaak in goede kwaliteit. Als je het niet helemaal snapt dan hoor ik het wel :-) Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Hoi Bolletje, Natuurlijk mag je me om raad vragen :-) Ik neem aan dat er bedoelt wordt dat je je eigen plaatje van je eigen pc kunt uploaden. Dat vind ik zelf ook wel aardig. Je zult het waarschijnlijk in het juiste formaat moeten doen en met niet al teveel pixels. Het mooiste is dan dat je het zelf bewerkt in fotobewerkingsprogrammaatje. Je kunt natuurlijk een plaatje van internet kiezen maar ik geef zelf de voorkeur aan een foto van eigen hand. Ik hou ervan om met plaatjes te prutsen. Enfin, eerst maar even afwachten tot het nieuwe forum er is :-) Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Hoi Agnieta, Dat kan verschillende dingen betekenen. Bij dit soort vragen moet je zo specifiek mogelijk zijn. Bij welk programma krijg je deze melding en wanneer krijg je deze melding? Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Wat lief Paul dat je me wilt helpen. Ik ben echt een kneusje op dat gebied. Fijn dat je hier bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Kan iemand me een link sturen? Ik volg het sinterklaasnieuws niet echt. Agnieta, je hebt toch wel redelijk veel met de VN te maken zenne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden