Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 november 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Dylan
Zijn er hier mensen die gebruik maken van een e-reader? Heb er namelijk twee gekocht.
Nu las ik wat op een forum daarover en ik schrik me rot van alles wat ik daar tegen kom aan problemen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn stel ik me zo voor?quote>

Ik heb er een van sony en ben er super tevreden mee.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik houd ook van boeken,

maar verder heeft iedereen in mijn omgeving

een E reader, de meesten Sony en zoon een uit Amerika besteld.

Die downloadt alles gratis en hoeft nooit meer te sjouwen.

Ik zou mijn rugzak met boeken niet willen missen als ik

op vakantie ga. Kom wekelijks in de bieb ook, en ook dat zou ik missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van Sony hier.. het is dat Nederland achterloopt qua prijs (wordt hier hooggehouden), anders zou ik liever een groter formaat willen.

Ik heb zo'n 20.000 boeken gedownload via torrents. Het is vooral handig voor als je uithuizig bent, en dat ben ik nauwelijks.

Lezen doe ik voornamelijk in bed en dat doe ik ook wel op mijn e-reader. Maar een echt boek vind ik vaak toch fijner.

Ik vind het juist fijn dat ik niet afhankelijk ben van het beperkte aanbod van de bieb (ook al is het de Centrale bieb in Amsterdam) en dat ik afhankelijk ben van of het boek er wel is.

De afgelopen vier dagen bijna alleen maar in bed gelegen vanwege Erysipelas infectie aan knie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit jij op het vliegtuig Jen?

Lijkt me anders niet zo handig :D

Hier ook een Nosy.

Ruilen is inderaad handig, als je dezelfde smaak boeken heb.

Zou met mijn moeder niet hebben gewerkt.

Als je e-boeken koopt kun je ze via een link meestal meerdere keren downloaden. ALs je die doormailt naar elkaar valt er ook wel wat te regelen. Dan heb je meestal wel een wachtwoord nodig van je bestelaccount. ALs je dat wilt uitwisselen kun je beiden een gekocht boek downloaden op de reader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hannah,

Het is vrij simpel.

Je download Utorrent: http://www.utorrent.com/intl/nl/

Daarna ga je bijvoorbeeld naar The Pirate Bay (veel providers blokken deze maar je kunt er heen via een proxy... deze bijvoorbeeld: http://pirateproxy.net/ )

Of je gaat naar http://torrentz.eu/ ook prima.

En dan zoeken op e-books en bijvoorbeeld NL of Dutch erbij typen.

De twee bovengenoemde sites verzamelen gegevens van andere sites, dus als je op iets klikt dat je wilt hebben dan krijg je een lijst met sites vanwaar je de torrent kunt downloaden. Let erop dat je op torrent downloaden o.i.d. klikt.

Hier staat wel een aardige uitleg: http://www.duken.nl/utorrent-handleiding/

Eigenlijk weet ik helemaal niet of ik dit mag uitleggen op dit forum... dat merk ik dan wel... het is illegaal maar zooooveel mensen doen het...

En het wordt gecheckt op virussen dus veel gevaar loop je niet.

Ik heb al zoveel muziek gedownload en software en series en films en dus e-books en alles vaak in goede kwaliteit.

Als je het niet helemaal snapt dan hoor ik het wel :-)

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Natuurlijk mag je me om raad vragen :-)

Ik neem aan dat er bedoelt wordt dat je je eigen plaatje van je eigen pc kunt uploaden.

Dat vind ik zelf ook wel aardig. Je zult het waarschijnlijk in het juiste formaat moeten doen en met niet al teveel pixels.

Het mooiste is dan dat je het zelf bewerkt in fotobewerkingsprogrammaatje. Je kunt natuurlijk een plaatje van internet kiezen maar ik geef zelf de voorkeur aan een foto van eigen hand.

Ik hou ervan om met plaatjes te prutsen.

Enfin, eerst maar even afwachten tot het nieuwe forum er is :-)

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...