Serra Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ja hier ook vandaag dag 7! Kijk er naar uit het weekpact af te kunnen sluiten. Eigenlijk is het best mee gevallen. Dat zeg ik nu in de ochtend terwijl de zon schijnt. Er waren best moeilijke momenten. Truitje het feestje was best lastig maar het is me gelukt. Ik ben me er nu nog veel te veel van bewust dat ik niet drink. Maar het lezen van de ervaringen van Bo maken dat ik er echt helemaal voor wil gaan! Dus morgen sluit ik me graag weer aan bij de nieuwe weekpact! Voor mij ook de eerste keer dat ik 7 dagen niet gedronken heb. Kan me echt niet meer herinneren wanneer dat voor het laatst geweest is. Maar nu vooruit blijven kijken! Fijne zondag allemaal :-) Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Weekpact 8-10-2012 Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Weekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik meld me af voor het weekpackt, nuchter en al. Voorlopig meld ik me ook af voor het forum, ik merk dat het een negatief effect op me heeft. Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Een negatief effect Marcel? Kun en/of wil je dat uitleggen of heb ik dat hier of daar gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Laat ik het zo uitleggen. Ik zit zelf in een hele negatieve periode in mijn leven. ik laat dat zelf nooit zo merken aan anderen, probeer altijd het positieve te zien/uiten. Ik merk aan mezelf dat ik me daardoor ga ergeren aan dingen/uitspraken/posts. Ik laat het maar even zo, is beter voor me. Niets of niemand heeft daar debet aan. Ik zit mezelf gewoon in de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Marcel ik hoop dat je het droog kunt houden want uit ervaring weet ik dat, als je in zo'n neg. spiraal zit, er heel weinig nodig is om te vallen. Heel veel sterke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Marcel, ik herken wat je schrijft, voor mij zijn die irritaties dan een waarschuwing want in die postings zit dan meestal iets voor mij. Als het forum je niet triggert(doordat het over drank gaat) zou ik juist blijven. er wel over communiceren zodat je er juist winst uit kan halen. maar ja dat ben ik he, jij moet doen wat jou past. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mauro Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Hallo iedereen, Ik sluit me ook aan bij het weekpact. Heb deze week goed doorstaan, en niet zo veel trekmomenten gehad. Maar ben dan ook een bingedrinker en had deze week mijn zoon. Moeilijker zal de komende week zijn, als ik met vriendinnen zal afspreken. Zal dan waarschijnlijk maar een antabusje nemen voor alle zekerheid. Weekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Mauro Veel sterkte Marcel, die negatieve spiraal kan echt rot voelen. Probeer het desondanks droog te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: wijfieWeekpact 8-10-2012 BollieWijfiequote> Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Hallo weekpacters!!! Een dikke pluim voor ieder die het volgehouden heeft inclusief mezelf!!! Op naar de volgende week. Heel veel sterkte en laten we met ons allen doorzetten. Liefs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: truitje Originally posted by: wijfieWeekpact 8-10-2012 BollieWijfiequote> Truitjerapilosquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Weekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Mauro Truitje rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Weekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Mauro Truitje rapilos Serra Ik sluit me hier graag weer bij aan voor mijn tweede week. Iedereen weer heel veel sterkte en succes. Marcel heel veel sterkte!!! Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: SerraWeekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Mauro Truitje rapilos SerraIk sluit me hier graag weer bij aan voor mijn tweede week.Iedereen weer heel veel sterkte en succes.Marcel heel veel sterkte!!!SerraInge47Week 6 gaan we in zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Mensen wat zijn we goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik wil ook graag meedoen met het weekpact. Vandaag gestopt, dus ik stort me er meteen in. Zaterdag wordt lastig ben ik bang. We hebben een etentje waar veel drank aanwezig is. Mijn man heeft een makkie die avond: ik ga wel rijden ;-) Dus: zet mij er maar bij! Mimosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Weekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Mauro Truitje rapilos Serra Inge. Mimosa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 ik kan het...ik kan het...ik kan het... Weekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Mauro Truitje rapilos Serra Inge. Mimosa Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: Lenieik kan het...ik kan het...ik kan het...Weekpact 8-10-2012 Bollie Wijfie Gaby Mauro Truitje rapilos Serra Inge. Mimosa LenieLytseIk doe weer mee. Vorige week ook goed doorstaan, af en toe wel lastig.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Helaas vind ik het elke dag nog lastig De wijn speelt de hele dag in mijn hoofd, Maar toch wil ik stoppen Liefs truitje en doorzetten allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 We gaan ervoor hoor! Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 gisteravond heb ik de strijd verloren 1 fles wijn leeggezopen geef me maar op mijn donder dit mag niet weer gebeuren truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hi Truitje! Op je donder krijgen voelt niet fijn hoor! Je hebt tien dagen niet gedronken dat was al een mijlpaal voor je. Wees niet te streng voor jezelf Bedenk hoe je je vandaag voelt en de dagen ervoor. Ik begrijp het heel goed en het is zo ontzettend lastig om niet te drinken. Sterkte ermee Truitje! En vandaag is weer een nieuwe dag met nieuwe kansen! Liefs Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden