Marc Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Weekpact 5-11-2012 Bol Hanneke Apple Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Weekpact 5-11-2012 Bol Hanneke Apple Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Weekpact 5-11-2012 Bol Hanneke Apple Marc Sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Weekpact 5-11-2012 Bol Hanneke Apple Marc Sammy Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Originally posted by: TravelWeekpact 5-11-2012 Bol Hanneke Apple Marc SammyTravelTruitjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Hallo weekpacters Ook ik meld me droog af!! Nu twee weken droog Heb me aangemeld voor de nieuwe weekpact Hanneke hoe heet het boek wat je gelezen hebt? Ben ik nieuwsgierig naar. Fijne zondag Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Hoi Truitje, Het is een Engels boek geschreven door een (Russisch/ Grieks) Orthodox priester. Ik ken hem persoonlijk. Hij is een AA-er en al bijna 30 jaar nuchter. Het boek gaat niet helemaal over leven in het NU. Maar hij beschrijft hoe we vaak leven vanuit de " mind". Vol van gedachten. Die gedachten oordelen en veroordelen. Kennen angst en vees. Leven altijd in het verleden of in de toekomst. Nooit in het NU. Leven vanuit het hart maakt dat er geen angst en vrees is. Leef je vanuit het hart dan leef je in het NU. Leven vanuit het hart betekent niet leven vanuit allerlei emoties en gevoelens. Als ik deze priester goed begrijp dan leven we alleen in het NU als we leven vanuit ons contact met God. Op het moment bv dat we echt in overgave bidden zijn we in het NU. Zoiets. Als je meer wilt weten stuur dan een pb. Deze priester heeft ook in het Engels een boek geschreven over de 12 Stappen van de AA. Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Sorry ik ben een sukkel van de bovenste plank Weet niet hoe ik je een pb kan sturen Lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Ik zal je helpen Truitje. Is het niet voor nu dan kan het altijd later van pas komen Zie je boven het bericht dat je plaatst of dat ik geplaatst heb in de rechterbovenhoek van die ikoontjes. Ga daar maar naar toe met je pijltje. Een van die ikoontjes gaat over privebericht plaatsen. Ik geloof de tweede van rechts. Aanklikken en dan kun je het privebericht plaatsen. Groetjes en succes nu of later. Je moet wel af en toe je mailbox legen. Er kunnen geloof ik 45 of 50 berichten in. Maar ook daar kan iemand je wel bij helpen als het zover is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Weekpact 5-11-2012 Bol Hanneke Apple Marc Sammy Travel Truitje Wijfie Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Weekpact 11-11-2012 Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Goedemiddag mensen, Ik kan niet ontdekken dat iemand zich al voor het weekpact heeft opgegeven. Dus dat heb ik maar even gedaan. Hoop niet dat ik de enige blijf deze week. Ik meld me dus nuchter af voor de vorige week bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik ga er ook voor. Goed gesprek gehad bij Tactus maar moet helaas nog even wachten op het vervolg. Binnenkort krijg ik medicatie en ga deelnemen aan groepsgesprekken. Voor mij nu dus even moeilijk maar ik wil grag stoppen. Komende week etentje met collega's. Ik ga voor water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Ik ben helemaal nieuw hier, tijdje meegelezen en meld me ook aan voor het weekpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Weekpact 12-11 Hanneke Octavia WijnandA Borretje Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Weekpact 12-11 Hanneke Octavia WijnandA Borretje Nancy Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Originally posted by: bolletjeWeekpact 12-11 Hanneke Octavia WijnandA Borretje NancyBol.truitjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 ik heb me er ook weer opgezet vind het belangrijk erop te staan vorige week heb ik het niet gehaald 6 dagen droog geweest en 1 dag 3 wijntjes gehad deze keer doe ik mijn best 7 dagen droog te zijn!! sterkte allemaal lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine81 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hi Peepz, ik kom er ook nog ff snel bij (is makkelijker dan me iedere aan- en afmelden, dat begint nu vermoeiend te worden ) Weekpact 12-11 Hanneke Octavia WijnandA Borretje Nancy Bol. truitje Sabine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Weekpact 12-11 Hanneke Octavia WijnandA Borretje Nancy Bol. truitje Sabine Lytse Ik was het helemaal vergeten. Vorige week droog gehouden en de dagen van deze week ook! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Weekpact 19-11-2012 Zo het is weer tijd om een nieuw weekpact te starten. Zeker deze maanden zijn belangrijk denk ik om je naam te plaatsen. Voor veel mensen misschien een steuntje in de rug. We gaan er deze week weer voor kanjers. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Bol Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Weekpact 19-11-2012 Bol Jane Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Originally posted by: albertinaWeekpact 19-11-2012BolJaneAlbertinaHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Hallo lieve mensen, Het is weer gelukt deze week. Dus ik meld me droog af. Soms twijfel ik of ik het wel haal. Maar het is weer gelukt en ik ben heel blij. Alle goeds voor jullie voor de komende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden