gwen Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Jan, gooi mij er maar af. Het zou voor mij een persoonlijke kick zijn, om die 59 te halen. Maar het wakkert alleen mijn verslavingsgedrag aan. Dus het wordt een overwinning om die weegschaal van de berg af te slingeren! Dank je wel, Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Jan, hier weer eens 80 kilo, schiet niet op he, ook maar eens weer beter mijn best doen en wie weet , binnenkort weer op het jaarpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 WEKELIJKSE UPPIEDATE: T--23/9----30/9----7/10 85 96,5 97,1 97,5 Jan 89 99,1 99,6 00,5 Fibo 68 73,6 73,8 72,4 Jane4 70 82,8 82,8 85,5 Yvonne 75 79,7 78,5 78,5 Zonnetje 70 75,3 75,7 75,7 Igor 70 80,0 80,0 77,4 Truitje 63 74,3 74,3 74,3 Lavendel 64 70,5 71,6 71,8 Rapilos 72 80,0 79,5 80,0 Nancy 72 75,0 75,0 73,5 Lytse 64 66,0 66,2 65,6 Lenie 50 55,0 55,0 55,0 Mirjam7 T=Target gewicht Topper van de week gewichtsafname gewichtstoename gewichtstoename vanaf 1 kilo streefgewicht / on target quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Gwen, okey! Is geen zwaar punt Nancy, okey i keep waitinggggg.xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 oh oeps sorry...vergeten.. 65,6 het moet nu stoppen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hallo allen, Hoe ik het voor elkaar gekregen heb weet ik niet (foutje van de weegschaal?) maar vandaag 73,5 kg. Als het maar geen vergissing is: ik heb me 3 keer gewogen, maar het bleef hetzelfde. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hallo allemaal, Ik kijk al een tijdje af en toe mee hier. Thuis probeer ik het ook wat af te vallen, maar het enige dat ik merk is dat het niet mee valt! Ik ben gisteren weer met goede moed begonnen, nu met een eiwit dieet. Ik weet van mezelf dat ik een stok achter de deur moet hebben dus bij deze wil ik me hier ook aanmelden! Mijn gewicht nu 55 kg. streefgewicht 50 kg. Jan zet je mij er ook bij? Oke, samen met jullie ga ik ervoor! Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ik hoef me niet aan te melden denk ik want sinds ik niet meer drink al wel van 90kg naar 58 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 55 wat een ideaal gewicht ik hang nog steeds op 70 niets erbij maar ook niets eraf als ik straks weer meer actief ben doe ik hier wel weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Jaja Meiske, lekker dan! Na mijn stoppen ben ik nog van de 73 op de 66 geweest maar toen ben ik als een gek gaan snoepen tja, dan zit het er zo weer aan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 58....pfffft ik ben weg................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 jaja echt wel maar wrom ga je nu weg Sha Het heeft ook met mijn lactose intolerantie temaken die kreeg ik er ook nog in de loop der jaren bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 sjonge, ben blij dat ik niet zo zwaar weeg als Fibo :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: myriam7Hallo allemaal,Ik kijk al een tijdje af en toe mee hier.Thuis probeer ik het ook wat af te vallen, maar het enige dat ik merkis dat het niet mee valt!Ik ben gisteren weer met goede moed begonnen, nu met een eiwitdieet. Ik weet van mezelf dat ik een stok achter de deur moet hebbendus bij deze wil ik me hier ook aanmelden!Mijn gewicht nu 55 kg. streefgewicht 50 kg.Jan zet je mij er ook bij?Oke, samen met jullie ga ik ervoor!Liefs Myriamquote> mijn schoonvader heeft Atkins gedaan.de kilo's vlogen eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 jan vanmorgen 77.4 kg langzaam maar zeker truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Shahire, ik herken wel wat je zegt, eerst viel ik ook af na het stoppen met drinken. Zijn toch heel veel cal. Daarna ben ik iets wat gaan snoepen en je lichaam went er gauw aan hoor! Maar geen beweging meer doet de das om. Ook dat speelt bij mij mee. Ik ben 1.56m en woog altijd 48/50 alleen in mijn zwangerschap woog ik 58! Het meeste zit hem dan ook op mijn buik laagje vet dus hum... Lenie, Ik doe niet echt Atkins of iets anders maar een combi daarvan. Zo dat het voor mij vol te houden is ook zonder extra beweging. En het is beter dat je langzaam af valt dan dat de kilo's er af vliegen! Is je schoonvader nog op gewicht? Bij de zaak waar ik dit Dieet pro gekocht heb rade ze me aan me niet blind te staren op de kilo's maar op centimeters en eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Het kan me helemaal niet schelen wat ik weeg maar die buik wil ik eraf! Dus heb ik een schriftje aan gelegd met daarin kolommen, drie maal in de week weeg en meet ik mezelf. En................ Ik heb al resultaat! Nog niet in gewicht maar al wel een halve centimeter van mijn buik omvang en 2 cm van mijn middel! Echt... kon het zelf niet geloven en ging ook opnieuw meten maar echt... Het stimuleerde me om hiermee door te gaan al had ik het gisteren heel moeilijk! Maar Jan, hier de kilo's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 vandaag woensdag 9okt. weeg ik 77.3 kg MAAR VOOR HET EERST SINDS 5 JAAR 10 DAGEN GEEN DRANK GEHAD!!!!! LFS TRUITJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hallo Truitje, Heel erg goed! Het is zwaar maar het word beter echt! En onthoud goed; je droog staan is even voornamer als je gewicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Originally posted by: truitjevandaag woensdag 9okt. weeg ik 77.3 kgMAAR VOOR HET EERST SINDS 5 JAAR 10 DAGEN GEEN DRANK GEHAD!!!!!LFS TRUITJEquote> en als ik zo vrij mag zijn.....die droge dagen zijn nu belangrijker dan je gewicht het belangrijkste eerstdat gewicht komt vanzelf dan wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 * Vanavond 7 wijntjes gehad Geef me maar op mijn donder!!!!!!! Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Vanmorgen 67,9. Hahaha, het gaat de goede kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Originally posted by: truitje*Vanavond 7 wijntjes gehadGeef me maar op mijn donder!!!!!!!Truitjequote> uhhh...ik geloof dat Tactive dat al heeft gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Jeetje Emma, dat klinkt goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Beste Truitje, En jezelf al op je donder gegeven? Jij bent je eigen beste vriendin, zorg daar dan ook goed voor. Ga eens kijken onder Thema's ;" Inzicht in Terugval" en schrijf daar waarom het fout is gegaan, misschien helpt het jou als een stok achter de deur! Sterkte, liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 O! te noteren: 73,3 kg Vlug please voor er weer eentje bij springt ;-) ( dank aan de sponsoring van de vier-rusjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden