Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Alle lekkernijen van gisteren zorgen voor balans: 62 kg:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ook de taart van Dinah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ja:D... en die was lekkkuuurrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Was dat niet een monchoutaart? Owwww......die eet ik zo alleen op zò lekkerrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Baalde er ook een beetje van dat de anderen er ook van namen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Haha Fibo, en nu staat de truc en plein public;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 96,8 het schiet niet op, geen sport, ongelmatig eten, veel brood en toch weer snoepe, blij dat het bijna winter is,mkan ik mijn bedekte six pack verstoppen, hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Het was van korte duur... De gelati en risotto maken het weer 62.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 en hier, ondanks de heerlijke hapjes en taart 78,9. (maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat het eerder deze week 78,5 was) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 74, en dat na al die hapjes van gisteren? ik heb gewoon logica in mn lijf?! maar wel een goede smoes om te snoepen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 "vergeten":o doe maar 73,0 kg dan heb ik nog n weekje om dat te realiseren:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ik mag mezelf vanavond nog volproppen met drop en wat choco toffees..ja die ook vanaf morgen zet ik mezelf echt op 'dieet' nou ja.... beginnen met 's morgens een boterham te eten stukje fruit tussendoor en goed avondeten komt er op neer dat ik nu dus eindelijk ga doen wat ik al tijden had moeten doen gewoon gezond leven tis de leeftijd zullen we maar zeggen dan wil ik over een krappe 2 weken met zeker 68 (liever minder) de deur uit en kan ik op vakantie lekker uit mijn dak gaan kom ik terug en weeg ik weer 69.5 of daar ook in het gareel blijven...zou kunnen maar dat beloof ik mezelf nog maar niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 fruit....hoe ziet dat eruit.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 fruittoffees, fruitgums(), fruitsmoothies, fruitlollies, fruitijsjes, fruitkauwgom fruit-choc.fondue welk soort fruit wil je zien/proeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Oiiii....ik kan niet kiezen klinkt allemaal te lekker zodoende dat fruit goed voor je is vooral die fruit choco fondue Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amber11 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Weer te laat sorry, maar gelukkig pond eraf. 84,5kg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amber11 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Woehaaaaaaaaaaaaa vergis me kilo eraf Yes! 84,5kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goed zo Amber! Vanochten weer gewogen 71.4, Dus weer 600 gram eraf. Valt me mee, want 2 dagen eigenlijk verkeerd gegeten. Ben dus weer blij. Jan, je kan me er weer bij zetten hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 78 rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Janneman mag ik ook op het lijstje. Eindelijk na een jaar gestopt begin ik af te vallen, nu durf ik wel Vorige week 96,6 kg :$ Vandaag gewogen 95,1 Streefgewicht 75 kg (ik ben een grote vrouw, 1.80m) In totaal in 2 weken al 4 kilo kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Jeetje Twin, ik voel al een roosje met toppert van de week om je knappe koppie zweven! Laat die moorkoppen maar ff op de plank liggen. Je gaat goehoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 ja even geen moorkoppen meer, dit gaat veel te goed. Maar ook voor mijn gezondheid moet ik gewoon afvallen, ik ben echt veel te zwaar. Twee weken geleden zat ik weer bijna op de 100 kilo en dat was schrikken. Genoeg is genoeg. Ik ga geen dieet volgens ofzo, maar gewoon regelmatig en bewuster eten. Veel bewegen en dan komt het wel weer goed. Zo ook jaren geleden, ik woog 110 kilo :$ Ging van een kantoorbaan naar een meer mobiele kantoorbaan. Kilometers liep ik op een dag, verbruikte veel energie en ging dus beter en regelmatiger eten. Van de boekhouding naar de fabriek. In de fabriek mocht niet gegeten worden dus geen snelle hap meer aan het buro, netjes in de pauze in de kantine een hapje doen met de mannen. In anderhalve maand tijd was ik 20 kilo kwijt, in de navolgende maand nog is 15. Ik vloog de trap weer op zonder te hijgen, kon mijn veters weer strikken zonder een moeilijke houding aan te hoeven nemen Dat gevoel wil ik wel weer terug, dus we gaan er weer voor Elke dag word het rondje met het hondje een stukje verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 vandaag bij de HA geweest...66 kilo precies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Vandaag 75.5 kg. Dit is te gek voor woorden. Pak koekjes voor mijn neus! Ik heb er één, voorlopig de laatste, genomen en nu serieus aan de lijn! @ Fibo: het was goed te zien dat jij zo'n stuk afgevallen bent! Zo te zien ben je er bijna of helemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Op mijn laatste vrije dag: 83 kilo. Tis niet anders. Gaat goed komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden