Jan1000 Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Jane foei dat zeg je toch nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 ja maar jan zij ging op een weegschaap staan dan is het op een lammetje toch een stuk lichter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 40 pagina's ??? Ja wadde zeg. Ik kan even niet goed volgen. Wordt er alle dagen gewogen of zo ?? Goedenavond iedereen trouwens, vanuit mijn laatste nachtje in de haven voor mijn vakantie begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 en wat is jouw target Will??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Will, eraf dat ver..you are coocked now...duss TARGET en GEWICHTTTTTT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 JANNN ik zie mijn naam en vooral gewicht staan!!!!!!!!!!!! Het kan ook TE hè! Ik was al gezoeffffffffffffffffffffffddddd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Originally posted by: jan1000WEKELIJKSE UPPIEDATE: T--29/7------5/8-------12/885 . 95,3 Jan60 . 63,0 Bo72 . 77,5 Nancy72 . 74,5 Lytse89 :)100,9 Fibo63 . 74,0 Lavendel68 . 71,5 Jane470 . 79,3 Yvonne53 . 61,6 RLiesje53 . 62,5 Gwen64 . 73,4 Lenie76 . 78,0 Sha T=Target gewicht gewichtsafname gewichtstoename gewichtstoename vanaf 1 kilo streefgewicht / on targetquote> quote>Sha,:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 :(:(:(:( ga jij me nu ook al plagen :(:(:(:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 gelukkig kun je het hebben en heb je er geregeld zelf ook wel een handje van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 :D:D zou bijna denken dat je me kent :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Als Jan zo doorgaat zit ie over twee weken weer op zijn oorspronkelijke gewicht. Kom op kerel, dat wil je toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Dan lacht Sha jou uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 nee Jaap zo is ze niet hoor dat weet jij ook wel altijd serieus en helpend zo kennen wij onze Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Maar ik denk dat dat heel goed helpt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Nee, uitlachen doe ik niet zo gauw maar Jan kan wel wat hebben hoor het gaat em om de inhoud hè kilootje meer of minder.... wat maakt het uit nog een M&M-tje Jan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Ik zou em maar eens goed toelachen dan in plaats van vet te mesten. (De aandacht van vrouwen, daar zijn mannen heel gevoelig voor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Jaaá aandachttttt yesssss..... hi! Jaap je hebt gelijk, moet de zaak beter aanpakken weer. Zit ook in tegenstelling tot een half jaar terug niet meer op de sport en zit en rij veel. Is de onregelmatigheid denk ik. Maarrr oppakke is het motto inderdaad. De nieuwe broek kan al bijna weer in de kast en dat wil ik nie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Tja, dat snap ik wel. Nu ik ook weer 9 uur per dag in een kantooromgeving zit schiet de lichamlijke beweging er vaak bij in. Werkloos zijn heeft zo zijn voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 omdat ik na mijn alcoholstop begonnen ben met veel meer thee en koffie te drinken met klontjes suiker in, heb ik gisteren gezonde alternatieven gekocht: Stevia ( 0% calorieën ) en kokosbloemsuikerklontjes.( 30% minder calorieën)...heerleuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Jongens en meisjes, ik heb wat maanden geleden nogal hoog van de toren geblazen over CHIAZAAD. Terecht, overigens. Het is echt wonderspul.(koekel maar) Samen met tarwegraspillen voel ik me energieker dan ever... (zou ook te maken kunnen hebben met het feit dat ik al een poosje niet meer drink....) Jan/Fibo; zou een van jullie tzt. mijn streefgewicht willen aanpassen? Met 53 kg kan ik meteen als poolstok aan de bak. 59 kg is mijn streef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 kokosbloemsuikerklontjes....daar heb ik echt nog nooooit van gehoord. Klinkt vurrukuluk exotisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 echt is proberen, hoor ! :-)) http://www.noble-house.tk/html...-suiker-Amanprana.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Lijkt op palmsuiker, die sjoelschijven herken ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Gula java is kokosbloemsuiker is palmsuiker! Lekker spul! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Gwen, dat dacht ik ook meteen. Ik kan me niet voorstellen dat je daarvan af zou vallen Lavendel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden