Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik ben jaloers....1.73 en 59.5 kilo pffffffff :( wil ikke ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 maar als je 1.73 bent en je weeg 56 kg ..dan ben je toch te licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Vind ik ook gebak eten Sasa, heeeeel veel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 en heel veel winegums en drop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Sasa, en chocola bounty's, nutsen, met hazelnoot....maakt niet uit eet maar lekker allemaal op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 de meesten mannen houden van een vrouw met rondingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 bij mij kun je in ieder geval niet misgrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 ook niet gaan overdrijven sha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Wel, mijn streefdoel is 63 kg. Maar geen idee hoe snel dit gaat. Enfin, ik begin vandaag, dag 5 uiteraard. Ben zo nieuwsgierig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Lavendel, streefdoel aangepast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Sasa! Geweldig meis, fijn van je te horen. Dus... bijna een jaar droog EN je bruiloft! Klinkt geweldig, en die paar kilo's lukt ook nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 En zo wordt de groep steeds groter, geweldig! Succes allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Ik ben sinds het ongeluk (en ik niet meer kon sporten en extra veel ging drinken) 10 kg aangekomen, hellup ik heb een zwembandje:D!, ik doe mee met de grote afvalrace! Ik kan niet sporten en eet gezond (snoep nooit), drink alleen veel cola... Liefs, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Kan je wandelen Runningliesje? Spierverstevigende oefeningetjes doen op een matje? Dat is zeker even heilzaam als sporten. Het resultaat bekom je trager, maar houdt langer aan. Tja, cola is een caloriebom, hé. Maar te streng moeten wij nu ook weer niet zijn voor onszelf in dezer begindagen....Alles op zijn tijd. En puh, ik heb al drie zwembandjes ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Nu zo boodschappen doen en ik mag van mijzelf vandaag iets lekkers, heb gisteren en eergisteren heel proper gegeten. Wordt een stokbroodje met fillet, hmmmmmmmm. Hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Kijk je wel uit, Jan, morgen is het weegmoment...:present: Mag ik vandaag dan ook wat??? Ja natuurlijk, o jee, wáár zal ik voor gaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 @ Lavendel: Ik ben hard bezig een tweede zwembandje te kweken, ik haal je wel in Ik kan wel wandelen, met krukken en oefeningen doe ik ook, maar dar kan na de dertiende niet meer, dan krijg ik heftige operatie en moet ik 6 weken plat... Met een fles cola naast mijn bed, hahahaha (derde zwembandje) X Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Nou, laat ik de stap maar zetten dan nu. Jan, wil je mij ook aan je lijstje toevoegen? Is daar nog ruimte voor? Ik ben nadat ik met roken ben gestopt zo'n kilo of 7 aangkomen. En die wil ik er weer af.. logisch toch? Ik weeg nu 77 en wil terug (in eerste instantie) naar 70. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Originally posted by: FiboVanochtend 112.8 kg. Een klein beginnetje is er.Veel succes allemaal en Jan je doet het erg goed. Leuk hoe je dit allemaal hebt opgezet.quote> Dank je Fibo. Dadelijk de weegschaal. Eerst koffie en vonneke toevoegen xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Originally posted by: nancyKijk je wel uit, Jan, morgen is het weegmoment...:present:Mag ik vandaag dan ook wat??? Ja natuurlijk, o jee, wáár zal ik voor gaan???quote> Ja en nee gisteren wel heerlijk stokbrood etc gehad, echter ook mm voor kids gehaald, ben zelf ook afnemer hihi. Nu maar hopen dat ik geen straf krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik weeg altijd op maandag wel net stiekem gedaan geef toch de stand morgen pas door in de hoop dat er vandaag nog een paar onsjes afgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Welkom Vonneke, we gaan ervoor hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Weeg je twee keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Haha, snel die dubbel aangepast maar je zag het al! En kijk nog even op het jaarpact Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Arggggggg............hoogste tijd om te gaan ik ben weer aan het dubbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden