rapilos Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 68.5 vandaag. Gaat niet hard naar beneden, maar eet dan ook wel goed. Maar geen, snoep, drank of chips. Dus..we zullen doorgaan. Jan; Plan de campange voor jou. Geen "rotzooi"in huis halen. En stroopwafels in huis... Oh, ik zou allang voor de bijl zijn gegaan. Sterkte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Txs Rapilos, tips welkom! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Jan, hier net zoiets maar ik drink niet en ben wel (beetje obsessief, dat wel) bezig met mijn (over)gewicht. Soms denk ik het beter los te laten en me eens in de zoveel maanden te wegen als ik merk dat kleding niet meer past of zo. Maar ik ben bang dat wegen los te laten. Dus ik accepteer maar dat ik een jojo ben met het idee dat ik ook geen hongerdieet aanwil/kan. Sporten kun je doen als je dat echt leuk vindt. Bij mij helpt het. Maar de lange avonden die nekken me. Als ik 's avonds sport of werk, dan start ik erna.net als drank ooit. Soms kan ik op wilskracht gezond of zelfs niet snaaien. Maar het blijkt chronisch. Niet dat je hier wat aan hebt, maar delen is helen he, dus ik doe het maar voor mezelf dan en jij hebt een gemakkelijke naam:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Tja ik wil me er ook niet jan tje van leiden van afmaken, maar de stroopwafels zijn bjna op, nog effe doorzetten en dan kan ik daar niet meer van snoepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 ik heb me gisteren opgeofferd en de bitterballen van dochter opgegeten. We doen wat he voor onze koters:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 OH JEEEEE, HELLPPPPP!!!!!!!!! 105,4 KG. Gaat helemaal niet goed meer. Tijd voor verandering!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Hoi allemaal, Heb nog niet veel gelezen op dit forum. Maar hoop dat het hongergevoel na een tijdje verdwijnt want ik kan nu wel de hele dag eten. Ik las iets over chroomtabletten. En natuurlijk bewegen. Heb vast snel meer energie zo zonder die wijntjes. Succes iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Das goed Laura, want we zitten hier in de HerfstDip op Kilokiller!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Ja, haha, dat is een mooie toepasselijke naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst 4 november 2013 Jan, bij mij is er een pond vanaf! 75,0 deze keer! Manlief wilde graag tosti 's en die heb ik maar bij wijze van avondeten gegeten. Ik eet elke dag heel gezond, dus het moest maar een keertje. Pompoensoep vooral voor de broodnodige vitamientjes. De pepernoten lokken, maar tot nu toe heb ik ze weerstaan! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2013 Rapport Share Geplaatst 6 november 2013 Jemig Jan, das wel een hele diepe dip geloof ik..... geen update meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 73.4 kg Hoe is het Jan? Zit jij in een dip. Hoop dat de update weer komt. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 Uppiedate komt, eerst lekker uiteten straks hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2013 Rapport Share Geplaatst 9 november 2013 74 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 88,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Was het eten lekker Jan? En gezakt inmiddels? De laatste uppiedate is inmiddels van drie weken geleden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ja, net toen ik wilde meedoen stopte meneer ermee Ik pas weer in mijn oude ribfluwelen broek, dat was een jaar geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hoi Yvomne, Ik wacht met updaten tot de nieuwe site er is. Hoop dat dan deze, dan oude. Draad te activeren is. Anders maken we weer een nieuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 98,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Leuk dat het doorgaat dat updaten. Het helpt best een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 (bewerkt) . 28 november 2013 bewerkt door Redroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Jan, teveel gesnoept! Weer een pond eraan. 75,5 kg. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Ben benieuwd of we sneller afvallen met het komende nieuwe forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Hmmmm, zou wel heel prettig zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden