zonnetjes Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Baren deed ik lang gelden, met twee geweldige kinderen als resultaat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Resultaat van Alf , de kapitein en de baren is dat ik jullie nog steeds dankbaar ben en zeker jou Co chi altijd als iemand heel speciaal ben blijven beschouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 weet wat je eet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 eetprobleem is ok wel eens een vreet-probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 bezatten...... huhh wat is dat nou weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Haagsche bluf dan toch zeker, maar helaas ik ken bezatten ook uit een grijs verleden, ik blufte op zn Gouds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Bezatten is inderdaad een woord dat in heel nederland in gebruik is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Is in Vlaanderen ook een gebruikelijk woord trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 trouwens Coco, waarom zadel je ons eigenlijk met zo'n rotwoord op nu we eindelijk van die gewoonte af zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 belasten doet die dienst die het niet leuker kan maken me al meer dan genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 bureaucratie zorgt voor uitstel misschien, maar zolang jij er geen afstel van maakt gaat het goed komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Komen is een faciliteitengemeente in Belgiƫ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Belgiƫ moet van de bestuursarmoe bekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Belgiƫ kennen ze wel in Nederland Jen maar of ze een faciliteitengemeente kennen valt sterk te betwijfelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Twijfelachtig is dat zeker, ik ken de finesses van Nederland ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Niet helemaal goede domino hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 hier juist weer wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hier is alles goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 goedzo heer Soothe, maar wel een minuutje te traag:D ouwetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 ouwetje verliest cognitieve vaardigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Vaardigheden zijn bij Jane vaardigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 vaardigheden uit de praktijk verleert men echter zelden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Zelden ben ik vrolijk de laatste tijd, maar vandaag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 wel, dat is goed om te horen Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Jen zit eindelijk in een "gezond" bioritme, heeft een leuk baantje en gedijt op volle maan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden