Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Krijgen jullie geen zin in een spelletje 'Houd hem bovenaan':)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bovenaan? O.k hier komt mijn eerste bijdrage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bijdrage (n) kunnen altijd worden overgemaakt op mijn rekening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Opgave die ik en vaak met veel plezier doe maar ook ene waar ik soms ook heel erg genoeg van heb en dan ff heel erg egosistisch word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Word je niet allemaal wel eens egoistisch? Daar is niets mis mee toch. Ook je lief gedragen kan een vorm van egoisme zijn omdat je weet dat de ander je daar wat voor teruggeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Beginnen we maar met wat anders he want idd beginnen met een werkwoord in de derde persoon is nie gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 In Belgie zeggen ze nooit "makkelijk" zonder ge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ge zoudt is moeten weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Weten doe ik niet veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 veel frummers zijn er niet dus dit moment moet het van kwaliteitscommunicatie hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hebben jullie vannacht ook het noodweer gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 gehoord heb ik vannacht niets Bo, lekker geslapen en wel wakker geworden van een giga-bui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Giga-bui ging gepaard met mega donderslag; het huis trilde op zijn grondvesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Grondvesten van mijn bestaan worden steviger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Steviger word ik ook door de steun van alle frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 frummers aller landen zijn hier verenigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 zwemmen we maar even in de badkuip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Zwemmen doe ik momenteel alleen in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Bad, brood, bed is het motto van het Leger des Heils. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kloppen doet t ie sowieso niet meer:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Tijdelijk is alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 hetzelfde bestaat in feite niet, alles is verschillend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Verschillend spullen heb ik vandaag ergens anders neergezet en nu ben ik helemaal blij met m'n opgeleukte huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 huiswerk heb ik vandaag niet, alleen hyper van te veel cafeĆÆne! doseren zal een levenstaak zijn van mij vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik denk niet dat je alles hoeft te doseren, live life to the max, de baas daarin is alleen niet alcohol, maar ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden