lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 braver weiger ik alvast te worden, een mens moet ergens nog zijn kicks kunnen uit halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 uithalen doe ik enkel bij de chinees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 chinees in Vlaanderen neemt men mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Meeting zaterdag 15 september vanaf 11:00 uur; zinnnnnn innnnnnn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 in de regel heb ik 's morgens veel tijd nodig om op gang te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 komen op de woorddomino is voor mij al heeeeeeeeeeeeeel lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Weken doe ik linzen en maak er dan een overheerlijke maaltijdsoep van met spekjes, ui, knoflook, ketjap en nog veel meer, je zou het eens moeten proeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 proeven is Ć©Ć©n van de hoogst ontwikkelde vormen van genot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 genot dachten wij te vinden in de alcohol maar (volgens Van Dale) zijn we gejost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 gejost in Van Dale? Dat is een opsteker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 opsteker in de zin van weer wat geleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Geleerd ben ik nooit uit om maar eens een gehusselde zin in elkaar te flansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 flansen is een woord dat iuk gebruik als ik ga koken:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Koken zal weer wennen zijn Jane, na zo'n week lang Turks buffet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 "buffet aan huis", dat zou nog is een gat in de markt zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 zijn we allemaal wat te emotioneel vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Vandaag is over een kleine twee uur gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 dag gaat over in nacht, evenwichtiger kan niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 24 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2012 Nieten is handig als je A4tjes aan elkaar wilt binden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Binden doe ik me soms te snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Snelheid is relatief; waar een slak glissend en glijend een bospad oversteekt, draait een cheeta zijn poot niet om voor 100 kilometer per uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Uur van de waarheid is bijna aangebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 aangebroken is weer een dag met alweer nieuwe kansen; grijp ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ze zeggen dan ook wel: de gelegenheid bij de haren grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Grijpen dit draadje, al is het alleen al om hem bovenaan de pagina te krijgen:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden