lady jane Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 doorlopers, zo heten Friese schaatsen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 schaatsen dus voor op slecht ijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ijs heb ik maar Ć©Ć©n keer gegeten deze zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ijs vergeten ze steeds hier bij hetb toetjesbuffet:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 buffet vind ik vooral fijn in de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ochtendstond heeft goud in de mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 mond vol tanden, als ik jullie dominosnelheid hier zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ziet em gaan, ziet em gaan, met zijn basketsloefkes aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 aan jouw muziekkennis twijfel ik niet, maar het lied dat je nu aanhaalt :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 aanhalen doe ik mijn hond soms (grappig nummerke toch? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 soms zou ik willen vliegen als een vlindertje (ook zo'n grappig nummertje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 vlindertje doet me denken aan "zo te sterven op het water met je vleugels van papier" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 "zo te sterven op het water met je vleugels van papier" was zonder de minste twijfel van dƩ grootmeester (zowel in NL als in van de nederlandstalige kleinkunst, ik denk hieraan terug met een massa gevoelens van nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 nostalgie en ook herkenning, want het gaat over verslaving, weliswaar aan drugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 drugs is spijtig genoeg een negatief randverschijnsel geweest van de flower-power beweging in de jaren '60 en '70 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 '70 waren topjaren. Alleen grand cru mensen afgeleverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Afgeleverd worden aan de kust door mij persoonlijk: badhanddoek, boek en strandbed en ik ga erop liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 liggen is hƩt werkwoord waar ik mezelf helemaal kan in vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Vinden is voor mij momenteel hƩt werkwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 lavendel ruikt heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Heerlijk zonder hash is eerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 eerlijk duurt het langst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Langste nederlandse woord is naar het schijnt, halfautomatischeautobandenventieldopjesetiketjesplakmachine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 :D:D halfautomatischeautobandenventieldopjesetiketjesplakmachine zal ik dan maar de das om doen, deugniet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 deugnieten zijn hier de vlaamse meisjes, de hollandse meisjes zijn veel braver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden