Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Doordat ik alcohol de baas ben, verwende ik mezelf met nieuwe bikini's en lingerie; dat maakt deze bazin vrolijk:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 vrolijk zullen de vissen en de kwallen hiervan worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2012 Worden is een koppelwerkwoord, maar om aan een kwal gekoppeld te worden, vind ik minder zo gezegd geheel niet aantrekkelijk;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 aantrekkelijk vind ik meer in iemands karakter te vinden dan in zijn/haar uiterlijk, hoewel dat laatste natuurlijk ook altijd meegenomen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 is het een vliegtuig , is het vogel , die daar vliegt? nee, het is mega mindy die je daar aan de hemel ziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Ziet Lavendel ze nou vliegen;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 vliegen heb ik niet zo'n last van, wel van muggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Muggen komen hier niet door de horren, spinnen wel;)??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 welnee joh, spinnen komen toch door kieren en gaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 gaten, holen, zoals een open mond kruipen spinnen graag in tijdens de mens zijn slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Aap, een broodje-aap-verhaal is dat van die spinnen in monden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 monden zoals de mijne, kruipen ze nochtans soms in, heb ik mogen ervaren, alsook een mug en een mot, het is inderdaad effe slikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 slikken is vaak beter dan spuiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 spuiten of spinnen, ik zou niet weten welke van de twee ik het liefst zou vermijden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 vermijden doe ik spuiten, en spinnen zoek ik juist op op een fiets in de sportschool:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 sportschool is een woord dat niet in mijn woordenboek staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 staat mijn bed recht? dacht ik vanmorgen toen de wekker veel te vroeg afliep, zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 zuchten, kreunen en steunen; dat alles vat Lenie samen in haar woordje sjuuucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 sjuuucht vat ook mijn dag samen, met andere woorden: ik heb m'n dag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 niet bij de pakken neer zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 zitten duurt ook niet lang, er staat hier alweer een hongerige wolf die gebakken eieren wil.....zal ik 'es zeggen, doe het zelf???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 zelf doen is helemaal niet erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 erg was het ook niet, heb het zelf alweer gedaan :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 gedƔƔn met die verwennerij nance; morgen andersom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 andersom gaan en denken zet ons in beweging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden