VM1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Biologie lessen ook maar zeker es iets om U in te verdiepen kwa herstel van licham en hersenen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Hersenen worden door mij zeer gekoesterd, ik ben doodsbang van Korsakov. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Korsakov zou men over moeten vertellen als preventie tegen alcoholmisbruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Alcoholmisbruik moet als project op alle middelbare scholen uitgevoerd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Worden onze gedachten niet te veel beheerst door alcohol, terwijl dat toch maar een marginaal verschijnsel is in het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 leven met hersenen gesopt in alcohol kunnen niet meer over iets anders denken, dat heet dan verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 verslaving kan overwonnen worden, en dan komt er weer plaats voor positieve zaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 zaken doen daar heb ik geen verstand van, daarvoor ben ik veel te eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 eerlijk zijn is soms inderdaad een handicap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 eerlijk gezegd vind ik zo een zwoele zomernacht heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 heerlijk was mijn dagje gisteren aan zee, de haai heb ik niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Gezien heb ik de haai niet, wel gevoeld ooit, was een tamme, maar toch nie fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 fijn en fris was het weer in zee, en zelfs de kwallen vielen mee:D:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 mee ging ik vandaag met de zon, zoals een zonnebloem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 zonnebloem vind ik voor jou een betere nickname dan lavendel want naar ik vermoed ben jij meestal het zonnetje in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Heet had ik het opeens ook, zo heet dat ik 39 graden koorts bleek te hebben, weer TE met alles geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 geweest ben ik naar het strand, voor de verandering:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 verandering van weer komt er vanaf dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 weekend gebruiken voor achterstallig huishoudelijk werk en nu nog 2 dagen strand dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 dus een kip is geen mus, is een spreekwoord uit Vlaanderen dat ik nooit gesnapt heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 dus heb je nu al een mooi bruin kleurtje, maar ik zal je wel inlopen want overmorgen vertrekt dit persoontje naar het zuiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 zuiden zal ik maar op verder bouwen Frodo-simultaantje, hopelijk staat je bruine kleur je goed en word je niet rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 rood is de kleur van de liefde: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 Vanavond is op dit nachtelijk uur vanochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2012 merken van kleding vind ik commerciele waanzin, zeker in de klasse kleding voor pubers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden