Frodo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 vijftig tinten grijs gegoogled en is een nieuwe bestseller met een vleug(je) erotiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Erotiek in trilogie, en niet een vleugje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 vleugje lavendelolie in het badwater, in de wasmachine, op de lakens, op de tapijten, in het stoomstrijkijzer....en dan weet ik dat ik thuis ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Ben gek van de geur van Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Lavendel bevrijdt ons naar het schijnt van emotionele stress en zou innerlijke rust en vrede brengen. Wat wil een mens nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 meer willen? Als dat waar zou zijn lavendel, dat lavendel dat effect brengt, dat zijn wij met z'n allen al jaren aan het foute product verslaafd. Maar dat laatste had ik al langer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 door aan Lavendel te snuffelen krijg ik dus innerlijke rust ? Lavendel kom is dichterbij dan kan ik even aan je snuffelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Snuffelen is prima maar als lavendel alleen rust en vrede brengt doe ik niet mee, ik wil af en toe ook lol, opwinding en passie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Passie, mooi nummer van Clouseau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Clouseau associƫren met passie, dat zou ik niet hebben verzonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Verzonnen zijn sprookjes, een leven zonder alcohol is daarentegen als een sprookje en dat is dan wel weer hƩlemaal Ʃcht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 echter, het leven zonder alcohol is geen sprookje; het is een waargebeurd verhaal waarbij je niet tot op het eind hoeft te wachten op het happy gedeelte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 'Gedeelte' is nu net een woord waarmee ik geen crea bea zin in elkaar kan puzzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Puzzelen deed ik en wou zeggen: Gedeelte van mijn leven zoeken dat niet zo happy was...ja, dat deel met twee (of meer) flessen wijn per dag was wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Minder was voor mij zachtjes uitgedrukt, het was waardeloos nu ik het zo nuchter bekijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Minder is meer, maar meer kan ook minder zijn als in een polyester die een polymeer is dat bestaat uit een keten van esterbindingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Esterverbindingen komen uit de scheikunde; in de dagelijkse praktijk voelen we ons hier op het forum ook verbonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 verbondenheid is nie zo anders in de scheikunde of in RL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Real life was inderdaad ook een verbinding tussen zuur en alcohol oftewel het leven was zuur met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2012 Alcohol de Baas, dat is mijn motto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Motto had ik altijd graag is willen op rijden, voorlopig hou ik het veilig op mijn fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Fiets is gestolen, nu moet ik helaas lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 lopen is een natuurlijk ritme, behalve als je de fietsdief ontmoet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 ontmoet je interessante mensen, let dan maar eens op wat je in hen aanspreekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Aanspreekt en aantrekt, omdat de combinatie van zeggen en doen ze interessant maakt of niet;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden