lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 gestoten heb ik zo'n kogel nog nooit, dus geen Olympische Spelen voor mij dit jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 jaar in jaar uit, waren de vrije zomerse dagen voor mij in een nevel gehuld, dit jaar echter is de mist opgetrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 opgetrokken heb ik mezelf uit een hele diepe depressie, omhooggeklauterd uit het diepe dal dat niet meer weten hoe te leven is, en eenmaal boven leert het leven zelf mij dat weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Is de mist eenmaal opgetrokken dan volgt altijd een prachtige dag, en dat geldt ook voor de alcoholnevel en de rest van je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 leven is een strenge maar zachte opvoedster als je mee wil werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 werken met de dominoregels valt op je verjaardag niet mee dus maak er maar een vrije feestdag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 van binnen naar buiten en van buiten naar binnen en terug, zo zal zomer 2012 in mijn herinnering blijven hangen, en vanbinnen droog en vanbuiten nat, past er ook helemaal dubbelzinnig bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Bij dat van buiten nat vind ik dat we toch maar es moesten gaan staken ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 ofzo van die zilverkanonnen afschieten maar dan andersom, goudkanonnen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Misschien is dat t wel, goudkanonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 goudkanonnen maken kan alleen, denk ik, met het potje goud dat je vindt onderaan de regenboog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 regenboogbrug is een mooie plek voor dieren om te zijn na hun overlijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 overlijden hoop ik voorlopig nog niet te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Doen, voor overlijden hoef je niets te doen, alleen maar te veel drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 drinken van tomatensap valt heel goed mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 mee-eters had ik vandaag en niet die, die je uit kunt knijpen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 knijpen deed ik ze soms wel, als ik in de nacht wakker werd na te veel gedronken te hebben en allerlei rare dingen in mijn lijf te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 voelen in het donker moet je ook niet doen viespeuk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 viespeuken gebruiken voor voelen het liefst het woord wriemelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 wriemelen is een woord waarvan ik steeds jeuk krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 krijg ik van dat woord; hier heet het friemelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 friemelen dat vind ik nou echt ranzig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 ranzig worden gebeurd met oude boter en misschien ook wel met oude meloenen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 meloenen daar zit geen vet in dus die kunnen niet ranzig worden, wel smaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Smaken verschillen maar wat is er mensenvreemd aan wat, volgens jullie, wordt gedaan door ranzige viespeuken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden