lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 sokken draag ik tussen april en oktober alleen in mijn sportschoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Sportschoenen mijn staan hier mooi te wezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 schoenen heb ik ook wel eens aan gelaten tijdens het slapen, echter dat is al weer lang geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 geleden hebben we allemaal hier genoeg voor wel 2 levens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 2 levens lijden is wel erg veel, en het ook maar net wat je onder 'lijden' verstaat, de Ć©Ć©n heeft een hogere pijngrens dan de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ander(s) is voor ieder, met mijn lijden vul je nog geen vingerhoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 vingerhoed komt als achternaam veel voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 voor een vriendin die ze spaart neem ik wel eens een vingerhoedje mee van vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 vakantie betekent dit jaar voor het eerst sedert lang: heel nuchter zijn en tussen de geluiden zitten van playstations van de kinderen, van wielrennen op tv van de mannen en mijn eigen muziekjes, wel wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Wel een verademing, toch:rose:? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Toch gehad een bikke dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Dan weet ik effe niet waar het over gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Gaat t gewoon over een beetje zon dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Gaat het begrijpen geloof, je hebt een beetje zon gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Gehad zullen ze het wel met me hebben, nu ook nog te laat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Laat beter dan nooit he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 HĆ©, en zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 het zij zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Zo is dat ooit samengevat als "Amen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Amen wilde ik er achteraan zetten, leuk dat jij dat zo op pikt, telepatisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Telepathisch hebben we het al meer over gehad, geloof eigenlijk niet in al dat patische (homeo, tele enz.) maar laat me graag overtuigen van mijn ongelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Ongelijk waren een paar stoeptegels waardoor ik bijna struikelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Struikelde is verleden tijd, struikelen kan nu maar ook toekomst zijn en dan kan telepathie wellicht helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 helpen is vaak een kleine moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 Moeite doe ik met liefde maar heb daardoor ook al heel erg vaak mijn neus gestoten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden