lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 geld maakt niet gelukkig, maar geen geld maakt ook niet gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 gelukkig heb ik genoeg geld om me daar niet ongelukkig in te moeten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 maken doet niemand mij meer wat, behalve ikzelf zo nu en dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 zo nu en dan eens uit de bol gaan doorbreekt de dagelijkse sleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 sleur is niet goed, maar regelmaat soms heilzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 heilzaam is een begrip dat wij frummers vanzelfsprekend associƫren met ADB te worden, te zijn en te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 blijven bij goede voornemens, daar hou ik van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 van een oedeem ga je niet dood, maar 't is behoorlijk vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Vervelend die regen,om maar es in herhaling te vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 vervelend ga je doen als het buiten te veel vocht is of binnen, zoals in Jen's been Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Vallen we nog over Jen s been... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Beenham, het liefst warm, met mosterd op versgebakken stokbrood is een feest voor mijn smaakpapillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Smaakpapillen van mij doen daar graag aan mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 mee wil ik ook doen, als de ham tenminste niet van mijn been komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 'Komt een vrouw bij de dokter', kennen jullie dat boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 boek gelezen en de film gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Gezien heb ik Spoorloos Extra op Ned 1 om 21:25 uur nog niet, dat ga ik nu kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Kijken durft mijn zoon nog steeds niet onder zijn bed, ik al wel in de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 kast: eruit komen is moeilijker dan erin kijken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 kijken we met zijn allen naar oude afleveringen van achterwerk in de kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 kast heeft veel weg van kaste, wat veel voorkwam in de film die ik gisteren zag: slumdog millionaire, treurig verhaal dat zich afspeelt in een prachtig land Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 land van jouw film was ook op TV: I am Kalam; Indiaas slumdogjochie die vriendjes wordt met prins en dan ook mee mag met hem naar school; velly bollywood gehalte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Gehalte bollywood zijn er hele goeie toch, en nu slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 slapen, daar heb ik nog geen zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 In dromen en wensen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden