Bo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goed is het dan om een opticien te bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 bezoeken afleggen bij de familie deed men vroeger op zondagmiddag met taart en koffie, blij dat ik dat niet meer hoef te doen, ik moet trouwens niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 tegen je zin naar een feest gaan heeft geen enkele meerwaarde zowel voor jezelf als voor de andere gasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 tegen hier blijven heb ik niks: alles vĆ³Ć³r:D:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 vĆ³Ć³r ik weer klaar was kwamen alweer die andere gasten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 blijvende blijvertjes, hoezo verslaafd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Verslaafd zijn is niet blijvend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Blijvend denk ik (jammer genoeg) wel Roza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Goan!!!! ćć©ć³ćć«ć®å°å„³ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 å°å„³is lief, dank je ččć Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 ččć, ćć©ć³ćć«ć®å°å„³, toch wel handig de vertaalmachine van google, anders lijkt het chinees voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Mij lijkt het verstandig om gewoon in leesbare tekens, woorden en teksten jezelf te zijn en aan te geven waar het voor jou om draait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Draait het hier vooral over "Vlaams meisje" en "rosa" Yvonne, niet meer en ook niet minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Minderen kan ik (nog) niet, daarom stopte ik voor tenminste drie maanden en dat bevalt me uiterst prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Prima Boke, en wie weet dat je na die drie maanden ook wel zegt van laat t nu ook maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Maar! Yvonne:heart::sun:Het was gewoon een beetje geinen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Geinen was ook eigenlijk mijn bedoeling Rosa, bedoelde er niets corrigerends mee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Geinen snap Von best wel roos, ze is alleen e bikke in een kriebelbui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Kriebelbui valt nog wel mee, een kriebeltrui daar krijg ik pas jeuk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Van dit rare weer heb ik vooral last van mijn ogen, hoewel je zou denken dat dat de pollen toch allang uit de lucht zouden geregend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Zijn de regenbuien hier iedere dag aanwezig geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 geweest is het heel wisselvallig; ik was verbrand donderdag en ik was nat geregend een aantal andere dagen, vast andere koek dan waar jij was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 was een heerlijke reis, zonder meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 meer smaakt ook naar meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 meer reizen wil ik direct, maar dat trekt mijnen bruine voorlopig niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden