VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Werk kan van een noodzakelijk kwaad uitgroeien tot iets wat zowaar je hobby kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 mijn hobby is mijn werk, echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 supersunshine:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 supersunshine gaat zo afsluiten, ben moe, ga bankhangen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 morgenstond heeft zonnetjes in de mond:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Mond ik op dit nachtelijk uur uit in een spelletje patience? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 patience, dat is lang geleden. Herinnering: mijn moeder met van die kleine kaartjes aan de leg! Ze kwam bijna nooit uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 uit bed raken na een nachte patience, dat is pas kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Kunst makende mensen, kunstenaars dus, hebben ongeveer dezelfde functie als de narren aan het hof vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 vroeger was alles beter...zegt mijn moeder altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 ziek van sommig gezeik wordt ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 reden zou ik wel eens niet meer aan willen denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Olifant met heeeeeeeeeeeeeeeeele grote oren is een lieffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Dombo (of is het Dumbo) was fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Sammy van je houdt en toen kwam ik deze tegen waar ik lang geleden veel naar luisterde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 bijna wilde ik zeggen dat je wol ook roze, groen of geel kan verven maar dan moet je weer gaan breien of haken alvorens je geblaat hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 bijna wilde ik zeggen dat je wol ook roze, groen of geel kan verven maar dan moet je weer gaan breien of haken alvorens je geblaat hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 hebt hebt jij VM dubbel gepost of zie ik alles dubbel dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 sneller breien dan mijn oma zou kwasi onmogelijk zijn , ging zo snel dat ik alleen het gerikketik hoorde en de naalden zelfs niet zag bewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 flauwekul wel als je de inca toestanden gelooft maar anders zou het wel es waar kunnen zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 klimaat is idd raar bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 bezig zijn we anders wel geweest vandaag op het forum, met als gevolg af en toe een klimaatsopwarming hier;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 hier viel het allemaal nog al mee vond ik, we hebben hier al voor hetere vuren gestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 gestaan is wel een moeilijke hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 hoor eens lavendel, das juist het leuke aan woorddomino, het voor de volgende zo moeilijk mogelijk maken is de uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden