Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 hier zie, de jan van het jaarpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Jaarpact en hoe da onze Jan da doe is toch te gek, ma eigenlijk Frodo is het hier se de Jan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Jan en alleman schrijft hier maar raak alsof het een spelletje domino is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 is het Vlaamse dialect dan misschien te plat voor onze Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 onze jan, dat zei mn moeder vroeger vaak over onze ome Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Jan Smit is een Volendamse zanger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Zanger of niet; wij posten weer tegelijk Jane . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Jane zingt: miss BO-JANglE:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 miss BO-JANgIE, hoe verzin je het;)?, hilarisch!, moet er van schuddebuiken van het lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Lachen doe ik nog steeds, wat een crea bea ben jij Jane, staan de spelregels het wel toe op mijn eigen posting voort te borduren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 borduren mag jij altijd Bo, zo lang het maar een mooi schilderijtje wordt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Wordt het weer borduren met dt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 dt-puristen zijn op taalgebiedt de grote zeikerds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Zeikerds miss wel maar het is wel een feit dat de jongeren tegenwoordig niet meer zonder fouten kunnen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Schrijven doen ze dan ook veel meer dan ik vroeger deed door het gebruik van de moderne socialemediamogelijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 socialemediamogelijken, zou dat ook sociale mogelijkheden kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 zijn het zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Zijn? Zou kunnen maar ik heb meer het idee dat ze belangrijk willen zijn. Ze sturen berichtjes over iedere scheet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 zeker weet ik, dat ik hier bijna bij volle bewustzijn ben, wakker worden na een drankwinterslaap heeft iets verkwikkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Verkwikkend is opstaan zonder kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Kater is een mannelijke poes maar nu vroeg ik me af of ze dat bij leeuwen en tijgers ook zo noemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Noemen ze een mannenleeuw gewoon niet leeuw? En madame: leeuwin, zoals tijger, tijgerin, maar niet zoals poes en poesin, wel kater en kattin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Kattin is beter dan een kater!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Kater, dat is toch een poes? Of ben ik dan een muts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2012 Muts. , een poes is een kattin en kater een kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden