lady jane Geplaatst 28 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 heerlijk; iemand met zelfkennis:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 zelfkennis ontbreek mijn ook wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 eens komt de dag, eens mijn schip met geld, eens jouw prins op het witte paard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 paard is niet mijn favoriete dier..ben er bang voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 gezeten heb ik heel de dag op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 bank heeft hele mooie dure kantoorgebouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Bouwen aan je eigen leven of toekomst, soms gaat dat vanzelf en soms moet je er eens goed voor gaan zitten en een plan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Maken van n plan is easy, uitvoeren daarentegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 daartegen wil ik zeggen dat jullie kanjers zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zijn we nu zelf bezig om ons niet helemaal aan de regels te houden Snoep.... ff goed kijken meis:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 meis is nog niet helemaal wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 "Wakker dier" is een organisatie die vecht voor betere omstandigheden van de dieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 dieren hier in huis heb ik al eten gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Gegeven paard niet in de bek kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 kijken of ik vandaag wat fitter ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ben ik nu niet dus eerst weer ff koese. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Koese doe je 's nachts Bam, ga maar met Igor en mij mee naar de sportschool, das beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 beter niet doen bam bam..daar wordt je moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 van sporten krijg je juis meer energie suffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 suffie ben je lekker zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zelf vind ik het niet zo erg om als suffie te worden ingeschat, geeft me de kans anderen te verrassen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 verassen laat ik me trouwens ook graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 waarmee maar weer bewezen is dat 1 lettertje een wereld van verschil kan maken: verassen is een crematie dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zonde , Dinah was me voor want ik wilde een hele uiteenzetting doen over het al dan niet ontbreken van een R en de gevolgen daarvan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Daarvan is het nu maar weer afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden