lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 nestje koekoeksjongen brengt elkaar naar volwassenheid in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Alles is liefde, alles is liefde. Voor iemand zoals jij, voor hem, voor haar, voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Mij bevalt dit forum steeds beter:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Beter toch zo, dat de "nieuwelingen" zich hier ook goed voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Voelen we met onze klompen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Aan gedaan heb ik ze ooit wel eens die klompen en ik moet zeggen dat ze makkelijker zaten dan dat het er uit ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 ziet, voel, huil, lach, bid en verwonder:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Verwonderd me (hoewel ) maar dit doet me denken aan die ene film van the who. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 verwonderen doe ik mij als ik zie hoe jane nog kan zingen na een hele dag te beachvolleyballen met een kapje op haar hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hoofd met kapje al zingend achter de flipperkas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Flipperkast staat in het virtuele café naast de jukebox die een swingend nummer speelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 speelt bo niet liever woorddomino dan op de flipperkast nu zij de spelregels kent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 kent iemand het schitterende liedje van vriend Herman:"ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Vrolijk zeker, omdat Frodo me woorddomino leerde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 zo vrolijk was ik nooit! Alhoewel dat is beslist niet waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Waar twee posters het spel al niet mee in de war brengen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Brengen we het toch weer in orde zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Zeker is dat Lavendel vrolijk is en voordat je het weet, plaatst ze het op elke dagdraad:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 dagdraad van vandaag, van gisteren, van eergisteren ... of van morgen, overmorgen, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Overmorgen is vóór woensdag, de schoonste dag der dagen: 's ochtends nog een halve week en 's middags nog twee dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 ..... noemen ze dan nog DAGdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dagdraad/woorddomino vraag ik me nu onthutst af of ik met '...' of met 'overmorgen' moest beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Beginnen mee te doen met de domino hier Bo is "gevaarlijk" voor je t weet heb je de neiging om op de dagdraad met het laatste woord te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 opslomen is één van de vele toffe woorden die ik hier op het forum geleerd heb, een ander voorbeeld hiervan is bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 bankhangen doet mij steeds denken aan het woord headbangen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden