lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 druk met laatste leuke loodjes; veel genot op Sicilie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 sicilie is heel erg mooi, beetje Magreb achtig, veel plezier Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Erg is dat je niet weet hoe het met iemand gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 gaat het goed of gaat het niet goed met iemand kunnen we onmogelijk weten als hij of zij niets van zich laat horen dus rest ons enkel hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 hoop doet leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Leven we optimistisch dan zeggen ze toch ook dat geen nieuws goed nieiws is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 leven doe ik weer volop de laatste tijd en wat nog beter is, ik voel dat leven intens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 hanteren lukt de ene keer "beter" dan de andere, maar ik blijf oefenen en leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 leren is plezant, ook op reis hoop ik nieuwe dingen te ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ontdekken is leuk, houdt het kind in me wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ontdekken van nieuwe dingen is toch bijna het mooiste wat er is.................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 wakker was ik eerst, en dat Is leuk dus ik geniet eindeloos:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 drie ontdekkers op een rij ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 eindeloos is het heelal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 heel als een cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 cirkel kan eindeloos zijn maar ook eindeloos enerveer ik me hier aan de traagheid van het internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 internet is de beste uitvinding ooit van het leger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 bedenken van een voorwerp dat nog niemand voor jou heeft bedacht noemt men uitvinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 uitvinden van spelletjes doet Johan graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 graag ging ik mee op reis met Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Onder welke catgorie moet Jen Mammon sorteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Sorteren van Mammon doen ze in syrie voorlopig niet lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 zo, google hielp me weer eens verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 verder is dit wel eens iets anders om een zomernacht op deze wijze door te brengen, in plaats van naast een fles te zitten, die me reeds aan het uitlachen zou zijn omdat ik morgenochtend met een gemene kater in bed zou liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 liggen op het strand ga ik niet veel doen, als ik mijn trotter mag geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden