albertina Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 keer op keer waakzaam blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Houden van mijn hond is gemakkelijker dan houden van een mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 mens is ook vaak niet zo trouw als een hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Hond was wel niet zo vriendelijk tegen zijn kapster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 rug is een lichaamsdeel dat ik nog nooit gezien heb bij mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 lastig is mijn lief vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 vandaag wat liever doen tegen lief, dan lief misschien minder lastig jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 toetsenbord zeurt tenminste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Jen gaat eens heel diep zuchten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 zuchten en dan je hart maar echt luchten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Luchten van het beddegoed vind ik een heerlijk gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Gezichten herken ik vaak niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Niet erg hoor, wel vervelend, ik heb daar ook nog wel eens last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 van hetzelfde hier dus; mijn bril zit vaker in zijn hoesje dan op mijn neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Neus, en dan niet verder kijken dan ze lang is tja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nien is waarschijnlijk het pseudoniem van Vlaamsmeisje maar wat is dan het pseudoniem van Coco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Coco is madamme Chanel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Channel coco , deze dan voor joe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Joe was 1 van de 4 cowboys uit Bonanza, maar dat feuilleton is alleen gekend door de "echte" oudjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 oudjes zijn we hier over het algemeen allemaal, maar voor mij is Joe een van de Daltons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Daltons roepen bij mij ook een gevoel op van nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 nostalgie: Joe Cartwright Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Joe Cartwright; slecht acteur in slechte serie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 slechtste serie ooit, edoch door veel Vlamingen bekeken: FC de kampioenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 kampioenen waren ze allemaal die in bonanza speelde voor mij, de single met het tittelnummer was mijn eerste eigenste kort speel plaatje en grijs gedraaid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden