Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 ook als het verwarrend wordt, zetten we door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Door zullen we gaan, wij zijn, of worden, de baas, dat zal vriend alcohol moeten accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 accepteren doen we alleen wat we niet kunnen veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Veranderen moet geen doel op zich zijn, zo huwen vrouwen de in hun ogen ideale man en willen hem dan zo snel mogelijk volledig veranderen en aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 aanpassen mag je aan andere mensen, maar je moet wel jezelf blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Blijven is geen optie, ik moet morgen heel vroeg op en ga dus slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 slapen is een noodzakelijke verspilling van tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 tijd is prioriteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 prioriteit is werk vinden, maar dat is niet gemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 gemakkelijk, zeg maar gerust bijna niet te doen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 doen moet je wat je beloofd hebt, ook als het moeilijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 is een waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 koe is het icoontje van Remember The Milk, de toepassing die ik gebruik om mijn huishouden te organiseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 organiseren kun je leren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 leren kun je alles,als je maar wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 glazenwasser die hier altijd komt ..is lelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 lelijk was ook Wanda van Waldolala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 favoriet ben ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 zelf alles doen begin ik te beseffen dat dat nogal moeilijk is, dus wil aub iemand me helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 helpen doen we graag hier als mogelijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 is misschien beter op de D, D en Dagdraad, of iemand in RL?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 RL is ook wel een beetje hier, want we zijn allemaal echte mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Mensen van vlees en bloed voor een beeldscherm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Beeldscherm dat ik toch weer niet kan laten om toch maar weer op te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 moeite hebben om er bij te horen is niet nieuw voor mij, maar ik wil het wel is eindelijk leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden