Gast Geplaatst 4 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 Stilte was echt stil waar ik was, met een buizerd cirkelend in de lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2015 lucht laat hier al weer water vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 tuintje is vanavond misschien een modderbad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Een modderbad schijnt heel gezond te zijn, dus Jane..... leef je uit vanavond.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 (bewerkt) vanavond net als vanmorgen in zonnetje en wind in de rug gefietst, en dat tuintje/modderbadje hoort bij MG, ik heb er geen helaas 5 mei 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 Helaas, geen modderbad voor mij, net wel een voetenbadje genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2015 nomen betekent naam en is ook de naam van een fietsenmaker in Reeuwijkāŗ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Reeuwijk is mooi, maar welĀ een gehucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Kende ik ook niet, goed gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Held om dat eerlijk toe te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 6 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2015 Nog moeilijk als je gatenkaas in het hoofd hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 ebt er weer een gedachte weg, dan wordt het zoeken in mijn gatenkaas, als ik m hard nodig heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 Kakken doe je maar op de w.c. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2015 times, they are a changin is een van de betere hits van bob dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) hier ook te lang weg geweest Ā voor mijn doen dan. 8 mei 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Dan ben je toch weer snel terug Jane, handige zoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Zijn vervelende cadeautjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Je steekt nog wat op van zo'n Gerrit met een woordenboek. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Boeken kunnen je even in een andere wereld laten vertoeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Venerische kwalen zijn ook geen feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 feestjes zei mijn kapster zijn de aanleiding om met mijn nieuwe kapsel te gaan experimenteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Rentenieren lijkt me zoiets fijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 innen van waar ik recht op heb moet nu via de deurwaarder helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2015 Aasgier ben je niet, pijnlijk dat het zo gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Atvies hep ik heelaas niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden