lady jane Geplaatst 8 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2015 prachtig en om te delenhttps://www.youtube.com/watch?v=41K5Sqob2SQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Delen is helen, alleen delers nog zien te vinden buiten hier natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 lijkt me een uitdaging Suiker, jijzelf deelde hondje al meteen met je bovenbuuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 feitelijk zondig ik tegen alle regels nu, maar toch de draad maar weer opgepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Gepakt en bezakt gaat jopie op stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 stapelbed-slapen doe ik meestal onderin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Kul is ander woord voor flauwekul, oftewel bagger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 baggerfestival vindt dit jaar in Sliedrecht plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Laatste ben jij nu even niet hier op draad Lady Jane, wat een bagger stort ik weer uit he, ongelooflijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 (bewerkt) lijkt mij wel 12 april 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Wel verdraaid, je bent sneller dan het licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 lichtzinnig echter weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 Niet tegen dames vechten Suiker, niet fysiek maar ook niet verbaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 baal ik ff ik ben reuze sterk, lust je rauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 rauwe wortel hoop ik na tandartsproject weer te kunnen eten hier, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 hiero de tandarts offerte reeds in huis, de rest komt later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst 12 april 2015 later dan nu red ik niet, geef me gewonnen, uitgeteld door echte Lady, t;is wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 wat nou, Suikertje je had het laatste woord, verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst 13 april 2015 End van deze ronde, straks nieuwe ronde nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 Nieuwe kansen want nieuwe ballen want nieuwe dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 dagdag tegen leuke dingen, Jane mag eindelijk aan de belastingen beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2015 Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 En dat moet ik ook nog doen, nou in het weekend dan maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) even practisch Von, als je bij moet betalen en na vandaag opstuurt ben je rente/kosten(?) verschuldigd 14 april 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst 15 april 2015 Huldigde dit jaar het standpunt dat ik beter kan ontvangen dan geven als het om belastinggeld gaat, dus hoef ik me daar geen zorgen over te maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst 17 april 2015 Nodigde ook niet echt uit die herinnering aan belastingaangifte... Maar ja, mijn naam is Yo struisvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden