finniks Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Dienst is hierbij klaar. Ik trek de stekker eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 uitstekend, truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Truste is niet bepaald een woord om de dag mee te beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Beginnen we dan nu maar weer met nieuwe ballen en nieuwe kansen...Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Kansen genoeg op deze zonnige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Dag is hier nog totaal zonder zon en dat was gisteren ook zo, ik had en heb het gewoon koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Kouf of warm, maakt trouwens niets uit, deze dag geeft inderdaad weer kansen genoeg.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 En dat kan knap lastig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Zijn we niet aan het vervreemden van onszelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 ons zelfstandig kunnen handhaven, eventueel met hulp, dat zal met deze zorg (of gebrek daaraan) voorlopig de regel zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Zijn veel mensen toch echt niet blij mee.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 mee eens, maar tja wat doen we eraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Misschien maakt dat niet veel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Uiteindelijk moet dat toch vruchten afwerpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) Werpen kan ik niet ver. Gooi altijd scheef 25 maart 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 schaatsen is niet mijn hobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 V-o-l-l-e-b-a-l kan ik ook wel spellen. Zou je niet denken met mijn dyslectia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Dyslectia komt vaker voor dan je zou denken, maar de meesten zijn heel creatief geworden in het te verhullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 hullen we ons vanavond in het huispak, de badjas of houden we de spijkerbroek aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Aan mijn lijf geen onesie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 ikke niet in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Gevallen vrouwen zijn misschien best leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 leuk vind ik jumpsuits wel, die onesies meer voor carnaval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 Voortaan ga ik alleen maar moeilijke woorden verzinnen voor deze draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 A.d.h.v. Jane's post hierboven heb ik nu ontzettende behoefte aan een lentejumpsuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden