finniks Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 (bewerkt) Lady en de vagebond is een leuke film 23 maart 2015 bewerkt door finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Film voor eerst gezien op grote doek in Utrecht, Moonraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Moonraker heb ik echt nog nooit van gehoord.wie is de hoofdrolspeler:p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Speler Roger Moore, Bondfilm eind zeventig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Zeventig dagen lang zal ik zoeken naar die film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 speelt Craig niet stoer genoeg Gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Gerrit is al wat ouder Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 En ik weet nu wie G.Geert is :-)))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Is degene die 5 km bij me vandaar woont, voor de rest houdt de vergelijking op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 O poe hee, daar ben ik blij om Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Suiker en ProudMary, ligt eens een tipje van de sluier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Luierend op de bank kan ik je vertellen dat ik vernam dat deze persoon half Nederland elke zondagavond aan de buis gekluisterd hield. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Sluierend ging vriendin Geert door Mussel om niet herkend te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 En toen door mij domino verbroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Verbroken misschien, maar ik ben er via google achter: een boer van die maffe tv-serie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 tv-serie is niet aan mij besteed, dat is wel duidelijk, grinnik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Aan Geert kom je hier in omgeving niet onder uit, heb alleen gisteren gekeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 aan dat plezier wil ik ook niet tornen, ieder zijn ding, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 toch ook weer de domino laten vallen, oeps, vergeten de bladzijde om te slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Iets in me zegt dat ik hier vandaag laatste woord wil hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Hoor medicatie roepen, ben weg vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 vandaag dus toch nog een kans voor Jane om hier af te sluiten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Sluiten doe ik nog niet. De vermoeidheid heb ik nog niet vernomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 en daar was ze dan om het licht uit te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Gerrit wil zeker het laatste woord hebben, maar helaas, Jane heeft nachtdienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden