lady jane Geplaatst 20 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2015 Dik voor elkaar show kun je ook om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Lachen om ome Joop, long time ago Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Goedemorgen zeg, jullie durven met dat woord, heb ik onlangs hier bij de domino een strafpunt voor gekregen zeg.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Zeg, ik moet toch op eindwoord voortborduren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Optie voor mij is moderator te feliciteren, staat bij jarigen, beetje slijmen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 heerlijk Suiker, ik doe mee; Moderator gefeliciteerd met je 10e verjaardag, je mag al bijna gaan puberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Puberen was niet zo fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 fijn wel om het bij anderen te zien soms haha, en hier is het immers virtueel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Virtueel lijkt de wereld soms mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Er is, en toen wist ik het niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Meer van deze zinnen kunnen we toch wel maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 (bewerkt) Maken en creatief zijn 2 dingen, al pretendeer ik niks 21 maart 2015 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Iets doet me dan uitkomen op finniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 finniks kwam dacht ik van k vin niks, maar nee hoor het is een dyslectische feniks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Feniks was dan wel fout gespelt, het spel gaan met veel geweld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Geweldige vondsten zijn er te lezen op deze woorddomino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 in opwelling geplaatste zinnen zijn soms onzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Innen van belastinggeld lijkt op het eerste gezicht een butstreek naar de belastingbetaler toe, maar we vergeten wel eens dat Ā met het geld ook veel goeds wordt gedaan.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Aan het werk bij mijn schoonmoeder.de Hulp wordt gewaardeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 deerde me vroeger niet die belastingen te betalen, maar als ik nu soms zie wat ervan gedaan wordt, dan stemt het me droevig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Droevig vond ik het weer niet.de zon scheen vrolijk en blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 blijvertjes op ons forum maken kans op de titel blijste frummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Blijste frummer of blijfste frummer Jane?Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Jane dacht aan blijste Von, om maar net als G.Geert in de 3e persoon enkelvoud te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 En wie is G.Geert Lady? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden