plof Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ploffie is een beetje bang voor de buitenwereld, zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) ze zeggen dat ik weer mis zit, dus ff aanpassen; ik heb wel een grandioze dag gehad vandaag in jouw buurt Plof,ben verliefd geworden op de Albert Cuijp toen zus aan het Sarphatipark woonde en we daar samen heen gingen, de leukste koopjes scoor ik altijd daar hee. 30 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Hee wat leuk, mijn straat grenst ook aan het park Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Uhm, jongens, dit is woorddomino, geen dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 draadjes soms moeilijk te vinden haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 haha die PM, de zin begon met park hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Hoor haar de lady of de domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Domino's pizza zie ik vaak rijden op brommers, maar ik heb het nog nooit gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Eten schiet er denk ik bij veel mensen bij in vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Vandaag krijg ik wat anders voorgeschoteld, maar die domino's pizza's zijn erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Lekkere hapjes en een zelfgemaakt slaatje gaat het worden.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Worden 'we' morgen nuchter en blij wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Wakker worden en dan vooral nuchter, daar ga ik voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Voor huisdieren is het fijn dat het vuurwerk nu afgelopen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 penis is een woord wat vraagt om ook een keer gebruikt te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 De naalden van de kerstboom zullen nu wel snel verdwenen zijn....Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Verdwenen zijn de feestdagen zodat we weer gewoon kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 En ieder jaar weer geniet ik van de feestdagen maar ben ik ook weer hartstikke blij als het 'gewone' leven weer begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) Toch wel jammer dat het luxe eten uit de supermarkten verdwijnt; dat mag voor mij wel het hele jaar verkocht worden. 2 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 worden we met zn allen moddervet als dat zou gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Gebeuren nog steeds hele vervelende dingen in de bioindustrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Bioindustrie heeft niks met biologisch te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Aken en Keulen zijn niet op Ć©Ć©n dag gebouwd, soms wil een mens te veel in te korte tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 Tijd is afhankelijk van zwaartekracht; ik voel me zwaar dus ik heb veel tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2015 tijd is nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden