Antoinnette Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Niets eten te lang gedaan, nu gezond verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Derhalve kun je gebruiken in plaats van dus, evenals dientengevolge en ergo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 energo zou zo maar een nieuw energie bedrijf kunnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Worden we blij Ā van nog zo'n bedrijf erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 "Bij Zeus"" was een veel gebruikte uitdrukking in de Griekse mythologie vergelijkbaar met hetĀ huidige "Oh my god". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 godofal is van iemand die ik nooit snapte, nu blijkt dat een stuk van god of all things te zijn, de kwartjes vallen, eindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Lijken in de kast gaan vroeg of laat toch stinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 stinken doen we maar liever op de wc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 wc-eendjes krijg ik nooit weggespoeld, die passen niet door het gaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 JPG is een bestandformaat voor foto's met een heleboel kleuren en voor een avatar of logo kan je beter PNG of GIF gebruiken, zeggen ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Zeusverdomme zou een scheldwoord van vroeger kunnen zijn als ik PM goed begrepen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Heb vervelend gevoel, verveel me te pletter op zondagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 veel hangt af van wat ik zelf plan en doe op zondagen, op andere dagen ook trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 En soms, zoals bij mij vandaag, heb je iets gepland en gaat het niet door omdat de ander ziek is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 en dat is dan wel sneu, dus je mag even flink balen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Nu heb ik het uitje nog tegoed, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 wel, dan leg ik daar een harinkje onder, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Och, als je dat lekker vindt zeg ik: doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Doen we dat met een wit broodje en ik lust er wel drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 Drie haringen bij een kraampje op de markt koop ik alleen als ze ook stromend water hebben om hun handen te wassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2014 wassen haringen tegenwoordig ook al handen. knap zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Zegeningen tellen kost niets en is nog leuk ook.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Kook ik of kookt de snackbar voor mij, dat is de vraag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 daagh luilak, heb je niets in de diepvries? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Diepvries ligt geen patat in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden